דורי בן ישראל וברק כהן מציקים לפייסבוק: זו ההטרלה החדשה

השניים, המנהלים קרב תקשורתי ארוך מול פייסבוק, הגיעו לכנס מפרסמים גדול שערכה החברה ודאגו מראש למלא את האזור בשלטים שהודיעו על ביטול הכנס ברגע האחרון ■ ואמנם, מפרסמים מסוימים התפתו להאמין לשלטים ועזבו את האזור

דורי בן ישראל וברק כהן מטרילים את כנס פייסבוק למפרסמים / צילום: דורי בן ישראל
דורי בן ישראל וברק כהן מטרילים את כנס פייסבוק למפרסמים / צילום: דורי בן ישראל

דורי בן ישראל ועו"ד ברק כהן לא מפסיקים להציק לפייסבוק: ההטרלה החדשה שלהם התרחשה היום (ג') במסגרת כנס מפרסמים גדול שערכה פייסבוק כדי להציג מוצרי פרסום חדשים במובייל ובווידאו. בן ישראל וכהן דאגו מראש למלא את האזור בשלטים שהביעו התנצלות על ביטול הכנס ברגע האחרון ודחייתו לשנת 2020. ואמנם, מפרסמים מסוימים התפתו להאמין לשלטים ועזבו את האזור.

אבל גם לרוב המפרסמים שנשארו לא חיכה הרבה שקט: בן ישראל, כהן ופעילים חברתיים נוספים קראו קריאות על דיקטטורת פייסבוק ופני ישירות למפרסמים באמירות כמו "גם את החשיפה שלכם מצמצמים" ו"אל תיתנו יד לגניבת המזומנים".

האירוע, שעורר הרבה עניין בקרב מפרסמים וחברות מדיה, לא נערך במשרדי פייסבוק אלא באולם גדול ברחוב בן אביגדור בתל-אביב. מפרסמים שהיו באירוע מספרים כי קריאותיהם של בן ישראל, כהן והפעילים שעימם הצליחו לשבש לאורך דקות ארוכות את הקשב של הנוכחים, ולא ניתן היה להתעלם מקריאותיהם.

בן ישראל וכהן מנהלים מזה זמן מה קרב תקשורתי ארוך מול פייסבוק בכל הנוגע לחופש הדיבור, הצנזורה והזמינות של אנשי פייסבוק. בשבועות האחרונים התמקדה הפעילות בייזום אירועים חברתיים בלובי המגדל בו שוכנים משרדי פייסבוק, לאחר שהתברר כי על-פי הרישיון מדובר בשטח ציבורי.