רה"מ נתניהו ייחקר מחר בפעם השביעית - וכנראה האחרונה

צפוי להיחקר במעונו בירושלים בנוגע לשני התיקים שבהם הוא חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים: תיק המתנות וטובות ההנאה - תיק 1000; ותיק הפגישות עם מו"ל "ידיעות אחרונות", ארנון (נוני) מוזס – תיק 2000

ראש הממשלה, בנימין נתניהו / צילום: אוליביה פיטוסי-הארץ
ראש הממשלה, בנימין נתניהו / צילום: אוליביה פיטוסי-הארץ

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להיחקר מחר (ו') בשעה 8:30 בבוקר במעונו בירושלים, בפעם השביעית וכנראה האחרונה, בנוגע לשני התיקים שבהם הוא חשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים ועבירה על חוק המתנות: תיק המתנות וטובות ההנאה - תיק 1000; ותיק הפגישות עם מו"ל "ידיעות אחרונות", ארנון (נוני) מוזס - תיק 2000. 

בתיק 1000 חשוד נתניהו בקבלת מתנות יקרות-ערך בשווי מאות אלפי שקלים וטובות הנאה נוספות מאנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר. לפי החשד, בתמורה סייע נתניהו בקידום אינטרסים של השניים.  נתניהו מכחיש את המיוחס לו. 

בחודש אוגוסט האחרון הפרקליטות חתמה עם ארי הרו, ראש מטה משרד ראש הממשלה לשעבר, על הסכם עד מדינה שנועד לחזק את הראיות בשני התיקים. הרו מסר עדות בתיק 2000, לאחר שבמכשיר האייפון שלו נמצאו הקלטות של חלק מהשיחות שניהלו נתניהו ומוזס. הרו נכח גם בחלק מהפגישות. המשטרה חושדת כי לבקשת נתניהו, הרו ביצע כמה פעולות שנועדו לבדוק את האפשרות לממש את הסיכומים שאליהם הגיעו או חתרו נתניהו ומוזס. 

הפעם האחרונה (השישית) שנתניהו נחקר הייתה ב-19 בנובמבר.