לידספייס, שפיתחה פלטפורמת ניהול קהלי יעד, גייסה 21 מ' ד'

את ההשקעה הובילה קרן Arrowroot Capital והשתתפה בה גם המשקיעה הקיימת, קרן ההון סיכון הירושלמית JVP

עובדי לידספייס / צילום: יאיר גלר
עובדי לידספייס / צילום: יאיר גלר

חברת לידספייס (Leadspace), המעסיקה 70 עובדים בהוד השרון וסן פרנסיסקו, גייסה 21 מיליון דולר בסבב C. את ההשקעה הובילה קרן Arrowroot Capital והשתתפה בה גם המשקיעה הקיימת, קרן ההון סיכון הירושלמית JVP.

לידספייס פיתחה פלטפורמת ניהול קהלי יעד לעולם ה-B2B, בה משתמשות כ-130 חברות בהן מיקרוסופט, HP, אורקל, מרקטו וסיילספורס.

הפלטפורמה של החברה מזהה לקוחות חדשים, מאפשרת לנהל את המידע עליהם באופן שוטף ומציעה לאנשי השיווק אסטרטגיות לניהול הקשר איתם. המערכת עושה שימוש בביג דאטה ובבינה מלאכותית כדי לייצר ולעדכן באופן שוטף את מאגר המידע על החברות הרלוונטיות לכל אחת מלקוחותיה. בלידספייס אומרים כי הגיוס נועד לשמר את קצב גידול הלקוחות ולשמש להמשך פיתוח הפלטפורמה, בין השאר באמצעות הגדלת צוות הפיתוח בהוד השרון ושכירת אנשי מכירות נוספים בארה"ב.

מת'יו סאפאי, שותף מנהל בקרן Arrowroot Capital, מסר בעקבות ההשקעה כי בקרן "מאמינים שבינה מלאכותית תחולל מהפכה בעולמות השיווק והמכירות בתחום ה-B2B. יותר יותר חברות כבר קוצרות את פירות המהפכה. לידספייס בנתה פלטפורמה ייחודית, זכתה בלקוחות מן השורה ראשונה והיא אחת מהחלוצות בתחום, אנו שמחים להצטרף למסע של לידספייס בשלב הקרוב של צמיחתה".

הגיוס הנוכחי מביא את סך גיוסיה של לידספייס ל-56 מיליון דולר. בסבב הגיוס הראשון, ב-2011, גייסה החברה 17 מיליון דולר מבאטרי ונצ'רס, ורטקס ונצ'רס ומ-JVP. סבב הגיוס השני, שהתקיים ב-2015, כלל את אותן שלוש קרנות, שהשקיעו 18 מיליון דולר נוספים. החברה קמה ב-2007 על ידי אמנון מישור וירון קרסיק בשם Data Essence. מישור היה מנכ"ל החברה עד 2013 ומאז הוא מנהל הטכנולוגיות הראשי. מנכ"ל החברה הנוכחי הוא דאג בושר (Doug Bewsher), שהיה בעבר מנהל השיווק של סקייפ וסיילספורס.