דנקנר מתנגד לשימוש בקלטת חקירה של עדת התביעה שנפטרה

יממה אחרי שהלכה לעולמה עדה שאמורה הייתה להעיד מטעם התביעה במשפט הדיבידנדים שמתנהל נגד אי.די.בי, נוחי דנקנר ובכירים נוספים בחברה לשעבר, הודיעו דנקנר ויתר הבכירים לשעבר כי הם מתנגדים לכך שהתובעים יעשו שימוש בקלטת שמתעדת את חקירתה

נוחי דנקר / צילום: שלומי יוסף
נוחי דנקר / צילום: שלומי יוסף

נוחי דנקנר ואי.די.בי מתנגדים לשימוש בקלטת חקירה של עדת התביעה שנפטרה. יממה אחרי שהלכה לעולמה בנסיבות טרגיות עדה שאמורה הייתה להעיד מטעם התביעה במשפט הדיבידנדים שמתנהל נגד חברת אי.די.בי ונגד נוחי דנקנר ובכירים נוספים בחברה לשעבר, הודיעו דנקנר ויתר בכירי החברה לשעבר כי הם מתנגדים לכך שהתובעים ישמיעו ויעשו שימוש בקלטת שמתעדת את חקירתה של העדה המנוחה.

במסגרת התביעה מתבקשים בכירי אי.די.בי לשעבר להחזיר לקופת הפירוק של החברה עשרות מיליוני שקלים שמשכו בתקופה שבה, לפי טענת התובעים, החברה כבר הייתה במצב של חדלות פירעון.

המשפט מתנהל בבית המשפט המחוזי בתל-אביב בפני השופטת רות רונן.

אתמול (ג'), כיממה בלבד לפני שהחל שלב ההוכחות במשפט הדיבידנדים נגד נוחי דנקנר ובכירי אי.די.בי לשעבר, התברר כי עדה חשובה שהייתה אמורה להעיד מטעם התביעה, הלכה לעמה בנסיבות טרגיות. היום (ד') כאמור הבהירו באי-כוחם של בכירי אי.די.בי לשעבר כי הם מתנגדים להשמעת הקלטת החקירה של אותה עדה שהלכה לעולמה. המדובר בדברים שמסרה העד המנוחה לבאי-כוח התובעים מפרקי החברה אייל גבאי וחגי אולמן, לצורך ההכנה למשפט.

עו"ד אופיר נאור, שמייצג את התובעים, עדכן הבוקר את השופטת רות רונן בהתנגדו זו של הנתבעים. רונן ביקשה מנאור להגיש בקשה בכתב בנושא. לאחר מכן תחליט השופטת האם לקבל את התנגדות הנתבעים או לאפשר את השמעת העדות המוקלטת.

מטעמים של צנעת הפרט, איננו יכולים ואיננו רוצים למסור פרטים על העדה המנוחה. רק נאמר כי מדובר באישה מוכשרת ששימשה בתפקיד באחת מהחברות שהיו בבעלות דנקנר.