תחרות למקס סטוק: ענקית הקמעונאות דייסו יפן מגיעה לארץ

קבוצת יוניון, זכיינית H&M ו-COS בישראל, תפעיל בישראל את חנויות DAISO JAPAN ■ שתי החנויות הראשונות של הרשת צפויות להיפתח כבר בקיץ הקרוב

חנות של דייסו יפן / צילום: שאטרסטוק
חנות של דייסו יפן / צילום: שאטרסטוק

קבוצת יוניון, זכיינית H&M ו-COS בישראל, תפעיל בישראל את ענקית הקמעונאות היפנית דייסו (DAISO JAPAN). שתי החנויות הראשונות של הרשת צפויות להיפתח כבר בקיץ הקרוב.

דייסו, שהוקמה ב-1977, נחשבת לרשת חנויות גדולות בסגנון "הכול בדולר" וצפויה להתחרות בארץ ברשתות כמו מקס סטוק והסטוק בשל השילוב של חנות גדולה ומוצרים מוזלים.

הרשת צפויה לשווק מגוון רחב של כ-100 אלף מוצרים במחיר קבוע וזול, ביניהם מוצרי עיצוב ואקססוריז לחללים השונים בבית: מטבח, סלון, חדר שינה, חדרי ילדים ואמבטיה; לצד אקססוריז, צעצועים, אביזרי עיצוב לימי הולדת, כלי עבודה, כלי כתיבה, כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לבעלי חיים ועוד. מרבית המוצרים שיוצעו בחנויות מיוצרים בלעדית עבור הרשת היפנית כפרייבט לייבל.

דייסו יפן מפעילה כ-4,900 חנויות ב-26 שווקים. בנוסף ל-3,000 חנויות ביפן, לדייסו יש קרוב ל-2,000 סניפים מחוץ למדינה. המבחר הגדול של מוצריה, במחירי מציאה, נע מתיקים ועד בובות לילדים, ונמכר ברחבי העולם, ממדינות באמריקה הלטינית למדינות המפרץ וברחבי אסיה.

לפי ה"אקונומיסט", דייסו שולטת בענף שמוערך ב-7.7-5.8 מיליארד דולר ביפן לבדה, והיא הרשת היחידה מסוגה שהתרחבה לחו"ל. הכנסות החברה ב-2015 היו 4 מיליארד דולר. מחיר הרצפה הקבוע של הרשת מושך באופן עקבי צרכנים יפנים שמודאגים מהבעיות הכלכליות של מדינתם. הפריטים הפופולריים ביותר ברשת הם סוללות ומוצרים קטנים לבית.

קבוצת יוניון, שכאמור היא הזכיינית של H&M ו-COS בארץ, היא גם היבואנית הרשמית של טויטה ולקסוס בישראל. 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988