הצצה נדירה לפעילות השב"כ תוך שימוש בטכנולוגיית VR

סרטון חדש מציג לראשונה בחוויית VR (מציאות מדומה) את העשייה הטכנולוגית והסיכולית של השב"כ ■ מדובר בחוויית מציאות מדומה מהמתקדמות בעולם המשלבת צילום ב-360 מעלות, סאונד ואפקטים מיוחדים ■ הפרטים בווידאו

מציאות מדומה / צילום: שאטרסטוק
מציאות מדומה / צילום: שאטרסטוק

אם שאלתם את עצמכם איך זה מרגיש להיות סוכן של השב"כ ביום יום, אז סרטון חדש מציג לראשונה בחוויית VR (מציאות מדומה) את העשייה הטכנולוגית והמסכלת של השב"כ. מדובר בחוויית מציאות מדומה מהמתקדמות בעולם, המשלבת צילום ב-360 מעלות, סאונד ואפקטים מיוחדים, כל זאת באופן אינטראקטיבי המאפשר למשתמש לבצע בחירות והחלטות כמי שמנהל את מבצע הסיכול.

אם חשבתם שהשב"כ עבר לנישת הגיימינג אז לא בדיוק. זו השנה השלישית בה משתתף השב"כ בכנס סייברטק, שהיום זה היום האחרון בו מתקיים הכנס במרכז הירידים בתל אביב ובמסגרתו כאמור יציג הארגון לראשונה חוויית מציאות מדומה אשר מאפשרת למבקרים להתנסות באתגר אחד מיני רבים עמם מתמודד הארגון מדי יום. על המשתמש יהיה לסכל פיגוע שיצא לדרך, תוך זמן מוגבל וביצוע עבודת מודיעין בזמן אמת.

חווית המשחק ממחישה את המציאות עמה מתמודד שירות הביטחון הכללי בסיכול פיגועים והצלת חיי אדם. המטרה של השב"כ בין היתר היא כמובן לאתר ולגייס עובדים. מלבד נציגי השב"כ והמשטרה ישתתפו בכנס מאות חברות מובילות בתחום הסייבר כדוגמת IBM, צ'ק פוינט, Google ומיקרוסופט זאת לצד גורמים ממשלתיים מהארץ ומהעולם.