מסופר-פארם למקאן: שני שאול מונתה לסמנכ"לית לקוחות

תצטרף למשרד הפרסום בתחילת חודש מאי ■ במקאן מחזקים את מערך ניהול הלקוחות ובוחנים גם את הרחבת הפעילות בנושא התוכן

מה קורה במצבת הבכירים במשרד הפרסום מקאן תל-אביב? ל"גלובס" נודע כי המשרד מאייש בתקופה האחרונה מספר משרות בכירות בתפקידי ניהול בצד של ניהול לקוח: היום (ד') בישר מנכ"ל המשרד, עמית משיח, לעובדים על מינויה של שני שאול, לשעבר מנהלת מרקום בסופר-פארם, לתפקיד סמנכ"לית לקוחות במשרד.

במייל ששלח לעובדים הודיע משיח כי במקאן מחזקים את מערך ניהול הלקוחות, וכי שאול תצטרף למשרד בתחילת חודש מאי. "אני בטוח", כתב משיח, "ששני היא כוח משמעותי שיעזור לנו לספק את הצעת הערך החדשנית שלנו".

רק לאחרונה הודיע משיח כי למשרד מצטרף גם אור רכלבסקי, מי ששימש עד לאחרונה מנהל לפרויקטים אסטרטגיים של שטראוס קפה. רכלבסקי יכהן בתפקיד כמנהל פלנינג.

במקאן בוחנים גם את הרחבת הפעילות בנושא התוכן. כזכור, זמן קצר לאחר כניסתו של משיח לתפקיד המנכ"ל, הוא מינה את אשת התקשורת המנוסה רותי רודנר לתפקיד במנכ"ל תוכן, אך כעבור חודשים ספורים היא יצאה לחופשה כדי להתמקד בהפקת הסדרה שלה, "נופלות על הרגליים", ומאז לא חזרה. במקאן מעוניינים עדין לפתח תחום זה, ולכן מי שבידיה הופקד הנושא היא סמנכ"ל האסטרטגיה אתי עבדי, שתפקידה הורחב.

נושא בניית כוורת כישרונות אפיין מאוד את תחילת הקדנציה של משיח, שמיד עם כניסתו לתפקיד העביר למשרדו מספר בכירים המוגדרים בתעשייה כטאלנטים. המינוי שהדהד תקשורתית היה זה של נדב פרסמן, שעבר למקאן ממשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי והופקד על תחום הקריאייטיב בתפקיד המשנה למנכ"ל. לצידו בחלק של ניהול הלקוחות מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל אלדד וינברגר, שהיה בעבר מנכ"ל מקאן דיגיטל, עבר למאקו וחזר. המינוי של שאול יושב בדיוק בטרטוריה של וינברגר.