סמנכ"ל משאבי אנוש בטבע מכר מניות החברה ב-99 אלף דולר

מרק סבג, חבר צוות ההנהלה הבכירה של טבע, מכר בימים רביעי וחמישי בשבוע שעבר מניות טבע במספר עסקאות

מרק סבג, סמנכ"ל בכיר ומנהל משאבי אנוש גלובליים בחברת התרופות טבע , מכר בשבוע שעבר מעל 5,000 מניות תמורת סכום כולל של כ-99 אלף דולר.

טבע נדרשת כעת לדווח על עסקאות שמבצעים מנהלים ודירקטורים במניית החברה, לאחר שהפכה בתחילת השנה לחברה אמריקאית לצרכי דיווח בארה"ב. דיווח על מכירת המניות על-ידי סבג הועבר אתמול לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC). סבג, חבר צוות ההנהלה הבכירה של טבע, מכר בימים רביעי וחמישי בשבוע שעבר מניות טבע במספר עסקאות. ביום רביעי מכר 2,050 מניות במחיר ממוצע של 18.45 דולר למניה, וביום חמישי מכר 3,000 מניות במחיר ממוצע של 20.52 דולר למניה, ובסה"כ כאמור היקף המכירות עמד על כ-99 אלף דולר.

לאחר המימושים, נותר סבג עם החזקה של קרוב ל-42 אלף מניות טבע, שבמחיר הנוכחי שוות כ-830 אלף דולר.

טבע, בניהולו של קאר שולץ, מוציאה כיום אל הפועל תוכנית התייעלות מסיבית שכוללת פיטורי 14 אלף עובדים, מתוכם 1,750 בישראל. כאחראי על תחום משאבי האנוש סבג מוביל חלק ניכר מהתוכנית. במכתב ששלח לעובדים בישראל עם פרסום תוכנית ההתייעלות בדצמבר, כתב סבג כי "טבע חייבת ליישם באופן מיידי תוכנית רה-ארגון גלובלית עמוקה ונחרצת, בשל מצבה העסקי והפיננסי המורכב, במטרה להבטיח את עתידה, ולאפשר לנו לשמור על טבע כחברה גלובלית חזקה, המנוהלת מבסיסה בישראל".