עליות חדות בנעילה בוול סטריט; מניית HP זינקה ב-10%

האם הדיון על הטבח בבית הספר בארה"ב יגרום לפגיעה בחברות הנשק? ■ דוחות HP הזניקו את המניה

וול סטריט / צילום: שאטרסטוק
וול סטריט / צילום: שאטרסטוק

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ו') בעליות, ביום המסחר האחרון של השבוע, זאת על רקע עליות בבורסות אסיה ונעילה מעורבת באירופה. אתמול נסגר המסחר במגמה מעורבת, כאשר הנאסד"ק סיים עם ירידה של 0.11% והדאו ג'ונס בעלייה של 0.66%.

 

דוח המדיניות החצי-שנתי של הפדרל ריזרב פורסם היום, ובמסגרתו חזר הבנק המרכזי האמריקאי על הגישה שאפיינה אותו בשנותיה האחרונות של כהונתה של היו"ר ילן - לפיה שינוי מוניטרי הדרגתי (העלאות ריבית) יעודד את הכלכלה האמריקאית להמשיך ולצמוח, בהתחשב במצב הטוב של התעסוקה במשק. הבנק ציין לשלילה את העלייה האיטית בשכר העובדים האמריקאיים.

הדיון הער על אחזקת הנשק בארה"ב, זה שהתעורר בעקבות הטבח המזעזע בבית הספר בפלורידה שגבה את חייהם של 17 קורבנות, עלול להגיע לוול סטריט. הבנק הלאומי הראשון של אומהה הכריז כי הוא יפסיק להנפיק כרטיסי אשראי הממומנים על ידי ארגון הרובאים האמריקי. בנק ההשקעות בלקרוק אמר שהוא בחן איך לעזור ללקוחות שמעוניינים להפסיק להשקיע בחברות נשק.

נטפליקס  ריכזה עניין לאחר שמדד ה-S&P GLOBAL חזה עלייה במספר המנויים. נטפליקס חוותה ירידות לאחרונה, בזמן שהיא ממשיכה להיות שחקן מרכזי בעולם התוכן העולמי.

מלאנוקס  ריכזה עניין גם היום, לאחר העליות הדרמטיות שלה במהלך השבוע, בזמן שהמסחר עצמו היה קצת פחות מיציב. מלאנוקס בדרכה להכנסות של 240-250 מיליון דולר ברבעון, לעומת תחזית קודמת ל-222-232 מיליון דולר. אין שינוי בתחזית הרווחיות הגולמית, שתגיע ל-68.5%-69.5% על בסיס Non-GAAP, ואין שינוי גם בתחזית להוצאות תפעוליות רבעוניות של 120-122 מיליון דולר. 

HP  בלטה לחיוב לאחר שפרסמה אמש דוחות שכללו נתוני רווח גבוהים מתחזיות האנליסטים, וכן גידול נאה במכירות - שעלו ל-14.5 מיליארד דולר.

בגזרת הדוחות, מיועדים להתפרסם דיווחיהן של אמריקן ריילקר, פאבליק סרוויס אנטרפרייז גרופ , ופוטבלי.