לאחר גלאון: גם אילן גילאון יפרוש מהמירוץ לראשות מרצ

חבר הכנסת הוותיק הודיע היום: "עברתי אירוע רפואי שמגביל את היכולת שלי להמשיך בקמפיין כפי שהייתי רוצה. אמשיך לשרת את הציבור"

אילן גילאון / צילום: איל יצהר
אילן גילאון / צילום: איל יצהר

תדהמה במרצ. לאחר הודעת הפרישה של זהבה גלאון, גם חבר הכנסת הוותיק אילן גילאון הודיע הבוקר שהוא פורש מהתמודדות על ראשות מרצ בשל אירוע רפואי שהוא עבר בימים האחרונים.

גילאון העלה וידאו קצר הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו, בנוגע למצבו הרפואי בשבוע האחרון. וכתב: "בלב כבד אני מסיר את מועמדותי לראשות מרצ. עברתי אירוע רפואי שמגביל את היכולת שלי להמשיך בקמפיין כפי שהייתי רוצה. אמשיך לשרת את הציבור כיושב ראש סיעת מרצ בכנסת - ולקדם את הערכים שבעבורם שלחתם אותי לכנסת. אני רוצה להודות לאלפי האנשים שתמכו, התפקדו, התנדבו, סייעו ותרמו.

"כל התרומות שקיבלתי - יוחזרו לתורמים. אני רוצה להודות גם לצוות הרפואי בבית החולים 'שערי צדק' על הטיפול המסור. המשימה שלנו, של יצירת שמאל אחר וישראל אחרת, לא השתנתה. בימים הקרובים נתכנס האדומים, הקבוצה הפוליטית הגדולה והמשמעותית ביותר בציונות הסוציאליסטית, ונקבל את ההחלטות לגבי המשך דרכנו המשותפת".

הודעתו של גילאון מגיעה שעה לאחר הודעתה של ח"כ זהבה גלאון כי היא מסירה את מועמדותה מראשות מרצ. השאלה העולה היא, האם גלאון ידעה על כך שגילאון עומד לפרוש ולכן מיהרה לפרסם את החלטתה.