חברת סופטוויל תשתף פעולה עם ענקית חלקי החילוף הקנדית

חברת הסטארט-אפ מהרצליה מפתחת אביזרים מתקדמים לניידות, בדגש על גלגלים עם מתלה פנימי ■ השותפה החדשה נסחרת בבורסה הקנדית לפי שווי של 6 מיליארד דולר

חברת SOFTWHEEL מהרצליה, המפתחת דור חדש של גלגלים עם מתלה פנימי עבור אופניים וכלי רכב, הודיעה על שיתוף-פעולה אסטרטגי עם יצרנית החלפים לרכב הקנדית LINAMAR.

במסגרת שיתוף-הפעולה תקים החברה הקנדית עבור סופטוויל פס ייצור בצפון אמריקה, שייצר בצורה נרחבת מוצרים קיימים ועתידיים תוך הגדלה משמעותית של היקף הייצור שלה, שתאפשר חדירה לשוק הגלובלי.

סופטוויל, שהוקמה ב-2011, משווקת כיום את מוצריה בעיקר לשוק הניידות האישית, בדגש על מוצרים דוגמת כיסאות גלגלים, אולם לדבריה, "החלה לאחרונה בהסבה ובשימוש של טכנולוגיות הליבה שלה עבור שימושים בתחום הרכב".

לינאמר, שנסחרת בבורסה הקנדית עם שווי של כ-6 מיליארד דולר, היא יצרנית החלפים השנייה בגודלה במדינה עם 59 מפעלים ו-6 מרכזי מחקר ופיתוח ב-15 מדינות בעולם. היא מספק ללקוחות אסטרטגיים דוגמת פורד, הונדה, פולקסווגן, ג'נרל מוטורס, ZF ועוד. החברה גייסה עד כה כ-15 מיליון דולר ובקרב גרעין המשקיעים הראשוני שלה מספר גורמים משוק הרכב הישראלי ובהם גיל אגמון, צ'מפיון מוטורס ועוד.