עופר נמרודי יקבל בהכשרת היישוב עד 7.5 מיליון שקל בשנה

נמרודי, המספק לחברה את שירותיו באמצעות חברת ניהול, יקבל משכורת חודשית בעלות של כ-260 אלף שקל בצמוד למדד ■ לצד זאת, תממן החברה לנמרודי עיתונים, טלפונים ואמצעי תקשורת שתעמיד לרשותו ללא הגבלת שימוש, החזר הוצאות ובדיקות רפואיות ותעמיד לרשותו גם רכב ושירותי נהגים

חברת הכשרת היישוב זימנה אסיפת בעלי מניות לחודש הבא, שתתבקש לאשר את הסכם הניהול מול בעל השליטה עופר נמרודי בתפקידו כמנכ"ל, בעלות שנתית של עד 7.5 מיליון שקל.

נמרודי הוא אחד משיאני השכר הוותיקים בשוק ההון, לאחר שבחמש השנים האחרונות הסתכם שכרו ביותר מ-30 מיליון שקל. בשנת 2016 הייתה עלות שכרו של נמרודי 3.6 מיליון שקל "בלבד".

בהתאם לתנאי ההעסקה החדשים, נמרודי, המספק לחברה את שירותיו באמצעות חברת ניהול, ייהנה ממשכורת חודשית בעלות של כ-260 אלף שקל (לעומת 255 אלף שקל כיום) צמוד למדד, וממענק שנתי החורג ממדיניות התגמול של הכשרת היישוב ומתבסס על רווחי החברה, בסכום מקסימלי של 4.4 מיליון שקל.

בהכשרת היישוב, הפועלת בתחום הנדל"ן המניב בישראל ובחו"ל והנסחרת לפי שווי של כ-1 מיליארד שקל (עלייה של 33% בשנה האחרונה), מעריכים כי עלות שכרו השנתית של נמרודי לפני הבונוס תהיה כ-3.1 מיליון שקל, ועל בסיס תוצאות 2016 מעריכים את היקף המענק שלו בכ-3.8 מיליון שקל נוספים.

נוסף על כך, הכשרת היישוב תשתתף בהוצאותיו של נמרודי, ומלבד עיתונים, טלפונים ואמצעי תקשורת שתעמיד לרשותו ללא הגבלת שימוש, ולצד החזר הוצאות ובדיקות רפואיות ועוד, תעמיד לרשותו גם רכב ושירותי נהגים.

עוד קובע ההסכם המובא לאישור בעלי המניות כי עופר יהיה רשאי להקדיש מזמנו לניהול עסקיו האחרים, "כל עוד אין ניגוד עניינים בין פעילותו בעסקיו האחרים לבין פעילות החברה, ובלבד שהיקף מתן שירותי המנכ"ל לחברה לא יפחת מהיקף משרה של 90%".

כמו כן, מבקשים בהכשרת היישוב לאשר הסכם העסקה בעלות חודשית של כ-21 אלף שקל למנהלת המרכז המסחרי לב-רעות במודיעין, דנית גורן-דרורי. גורן-דרורי היא אחותה של רוית נמרודי, אשתו של נמרודי.