נטע כבר ניצחה: ספוטיפיי חושפת את נתוני ההשמעות בישראל

ראפ ומוזיקה ים-תיכונית הם הז'אנרים הפופולריים ביותר בשירות הסטרימינג שנכנס לאחרונה לישראל • המאזינים הישראלים בילו כ-2.3 מיליון שעות בהזרמת מוזיקה לסמארטפון ולמחשב

עבר חודש מאז הגיע לישראל שירות המוזיקה בסטרימינג ספוטיפיי, וכעת חושפת החברה מהם השירים והאמנים הישראלים הפופולריים ביותר בהשמעות. 

אין זו הפתעה גדולה שהשיר הישראלי המושמע ביותר הוא "Toy", נציג ישראל לאירוויזיון של נטע ברזילי. במקום השני - "שני משוגעים" של עומר אדם, אחריו במקום השלישי נדב גדג' עם "אולי נדבר", במקום הרביעי "תל-אביב בלילה" של עדן בן זקן, ובמקום החמישי איתי לוי עם "שתישרף אהבה".

ההפתעה הגדולה מגיעה מדירוג האמנים המושמעים ביותר בכלל, ולא רק הישראלים. את המקום השלישי לקח הראפר קנדריק לאמר, במקום השני דרייק (ששירו "God's Plan" הוא בראש מצעד המושמעים הכללי), בעוד במקום הראשון ניצב עומר אדם - שעקף את הענקים מחו"ל.

על-פי הודעת החברה, בחודש שחלף מהשקת השירות בישראל הישראלים בילו כ-2.3 מיליון שעות של הזרמת מוזיקה לסמארטפון ולמחשב דרכו. תל-אביב דורגה במקום הראשון עם כמעט 39% מכלל המשתמשים, אחריה רמת-גן, חולון, ראשון-לציון, ירושלים, חיפה, הרצליה, נתניה, רחובות וכפר-סבא. 57% מהמשתמשים הם בגילאים 13 עד 34.