תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

הכוח המניע קדימה: כיצד מחברים בין קריירה ותשוקה?

קריירה מוצלחת ומספקת דורשת כישורים, השקעה והתמדה, אבל בלי תשוקה - שתתדלק ותתחזק אותה, רוב הסיכויים שתהפוך לעוד עבודה • המרכז האקדמי פרס משיק סדרת הרצאות בנושא קריירה ותשוקה, באירוע הראשון תתארח חנה רדו, מייסדת ויו"ר מקאן וואלי במצפה רמון ויזמת חברתית מובילה

*** הכתבה בשיתוף המרכז האקדמי פרס

בחירת קריירה בעידן של אפשרויות ושינויים רבים היא עניין לא פשוט. אם בעבר המקצוע הנבחר היה לוקח אותנו עד הפנסיה, היום קל ונגיש יותר להחליף מקצוע ולפצוח בקריירה חדשה כמעט בכל שלב בחיים. אבל האם המקצוע שבחרנו באמת מתאים לנו? לפני שבוחרים קריירה לעתיד, כדאי לשאול את עצמנו מה אנחנו אוהבים לעשות, מה מעניין אותנו ומה גורם לנו סיפוק.

בהמשך רצוי לבחון שלושה גורמים חשובים שישלימו את התמונה ויהפכו את ההחלטה לשלמה: יכולות - מה אנחנו מסוגלים לעשות ובמה אנחנו טובים; שוק העבודה - האם קיים היצע וביקוש למקצוע שבחרנו, והאם המגמות מצביעות על רלוונטיות גם בעתיד והגורם השלישי הוא תשוקה - האם הבחירה נובעת מתוך תחושת ייעוד וצורך במימוש עצמי.

המרכז האקדמי פרס משיק סדרת הרצאות בנושא קריירה ותשוקה, וחשיבות החיבור ביניהן בעידן העכשווי. באירועים המדוברים יתארחו יזמים בעלי סיפור אישי מרתק, שידברו על הכוח המניע אותם. באירוע הראשון בסדרה תתארח חנה רדו, משנה ליו"ר קבוצת מקאן תל אביב, מייסדת ויו"ר מקאן וואלי במצפה רמון, ומייסדת ונשיאת ארגון SUPERSONAS, יזמת חברתית מובילה בתחומי השוויון המגדרי והגברת התעסוקה בפריפריה.

בהרצאתה נוגעת רדו מגוון עולמות תוכן - החל מהבעיות והקשיים שעל סדר היום הציבורי, דרך סיפורים על מגוון המיזמים החברתיים משני המציאות שהיא שותפה להם, ועד למתן השראה, העלאת מוטיבציה והנעה לפעולה. כל זאת בהצגת ה"אני מאמין" שלה בצורה ישירה ובגובה העיניים.

זאת ועוד, לאחר הרצאה יראיין העיתונאי דרור גלוברמן, העורך הראשי של אתר NEXTER מבית מאקו, את רדו. הראיון יתמקד ב-10 שאלות חשובות על החיבור בין תשוקה לקריירה, שכל אדם העומד בפני בחירת מקצוע שואל את עצמו.

האירוע יערך במרכז האקדמי פרס ברחובות, ביום ג' ה-1.5.18, ב-19:45. פתיחת שערים ב-19:30, מספר המקומות מוגבל להרשמה הקליקו כאן.