חיים סבן מוכר להסברו את הפאוור ריינג'רס בחצי מיליארד דולר

חברת הצעצועים, שתרכוש מסבן מותגי ילדים נוספים כמו לונה פאטוניה ופופלס, מחפשת דרכים חדשות להגדיל את הכנסותיה לאחר קריסת טויס אר אס

הפאוור ריינג'רס / צילום: רויטרס
הפאוור ריינג'רס / צילום: רויטרס

חיים סבן מוכר את הפאוור ריינג'רס לחברת הסברו . החברה תרכוש מסבן את המותג, ביחד עם מותגי ילדים נוספים כמו לונה פאטוניה ופופלס, ב-520 מיליון דולר במזומן ובמניות. סדרת המוצרים הראשונה של הסברו תגיע לחנויות באביב 2019.

ענקית הצעצועים  הסברו, שמחזיקה במותגים כמו מונופל, הרובוטריקים ופוני קטן, מחפשת דרכים להגדיל את הכנסותיה. זאת לאחר שהחברה נפגעה מקריסת טויס אר אס, שהייתה מהמשווקות הגדולות של צעצועי הסברו. לצד ייצור ומכירת צעצועים, הכנסות הסברו מגיעות גם מהפקת סרטים וסדרות טלוויזיה. רכישת המותגים מסבן למעשה מעשירה את הפורטפוליו של הסברו. 

סבן, הבעלים של Saban Entertainment, הפיק לראשונה את סדרת הטלוויזיה של הפאוור ריינג'רס ב-1993. בהמשך, המותג התרחב לסדרות טלוויזיה נוספות, ל-3 סרטי קולנוע ולמוצרים משלימים. הסרט האחרון, שיצא ב-2017, הכניס 142 מיליון דולר בקופות מסביב לעולם. סדרת הטלוויזיה "הפאוור ריינג'רס", שנמצאת בעונתה ה-25, משודרת כיום ב-150 שווקים ברחבי העולם ומתורגמת לשפות רבות.