שמוליק ארבל ימונה לראש החטיבה העסקית בבנק לאומי

יבוצעו שינויים ארגוניים נוספים בבנק, בהם העברת הטיפול באשראים מיוחדים לחטיבת ניהול סיכונים והקמת חטיבת תפעול תחת דני כהן

בנק לאומי / צילום אילוסטרציה: אייל יצהר
בנק לאומי / צילום אילוסטרציה: אייל יצהר

מנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח, מבצעת שינויים ארגוניים בבנק, וממנה ראש חטיבה עסקית חדש במקום קובי הבר. שמוליק ארבל יתמנה לראש החטיבה העסקית בבנק לאומי.

ארבל, המכהן כיום כראש המערך המסחרי בחטיבה העסקית, יחליף את הבר שהודיע באחרונה כי יעזוב את הבנק לטובת תפקיד מנכ"ל קבוצת הביטוח ישיר איי.די.איי
בנוסף לכך רוסק-עמינח החליטה גם לבצע מספר שינויים מבניים בבנק, ולהעביר סמכויות בין החטיבות. היא מרחיבה את סמכויותיו של דני כהן ראש החטיבה הבנקאית.

כהן יהיה אחראי להקמת חטיבת תפעול חדשה בבנק, שתרכז את יחידות התפעול של הבנק המפוזרות היום בחטיבות השונות. כמו כן חנן פרידמן, ראש חטיבת אסטרטגיה ורגולציה הנחשב לאחד הגורמים החזקים בהנהלה, יקבל לידיו גם את סמכות מערך ייעוץ ההשקעות של הבנק. בשמת בן צבי, ראש חטיבת ניהול סיכונים, הנחשבת למקורבת לרוסק-עמינח ואף כיהנה בעבר כעוזרת האישית שלה, תקבל לידיה את ניהול מערך האשראים המיוחדים של הבנק.

ובחזרה למינוי החדש- כאמור, ארבל (48) מכהן כיום כראש המערך המסחרי בבנק לאומי, המהווה חלק מהחטיבה העסקית מסחרית. יחד עם זאת בתחילת שנת 2017 הוא מונה כחבר הנהלה בבנק. לפני כן מילא שורה של תפקידים בכירים בלאומי, בהם מנהל הסניף המרכזי, משנה למנכ"ל בנק לאומי ארה"ב, דירקטור בלאומי קארד וראש סקטור כימיה ואנרגיה בחטיבה העסקית. את ארבל יחליף בתפקיד רונן מורי, המכהן כיום כמנהל מרחב מרכז במערך המסחרי. מורי ימונה לראש המערך מסחרי, אך בניגוד לארבל לא יכהן כחבר הנהלה בבנק.