רשת הזמינה עונה שנייה של "הזדמנות אחרונה לאהבה"

מדובר בדוקו-ריאליטי שעלה לאוויר בשבוע שעבר ברשת 13, במסגרתו זוגות על סף גירושים מנסים להציל את הזוגיות שלהם • את הפורמט המקורי מפיקה אנדמול-שיין ישראל • היוצרת, אורנה בן-דור: "גם לצוות התוכנית השתפרה הזוגיות בבית"

צחי בן ציון /צילום:  גבע טלמור
צחי בן ציון /צילום: גבע טלמור

לאחר פרק אחד ברשת 13 החליטו להזמין עונה שנייה של הדוקו-ריאליטי "הזדמנות אחרונה לאהבה". מדובר בפורמט מקורי שמופק על-ידי אנדמול-שיין ישראל (אנדמול-שיין היא בעלת 33% מרשת), שבו בכל פרק זוג שנמצא על סף גירושים מנסה לפתור את המשבר שאליו נקלע בעזרת ד"ר צחי בן-ציון, פסיכיאטר ומטפל זוגי. יוצרת הסדרה היא הבמאית הדוקומנטרית אורנה בן-דור.

פרק הפתיחה ששודר ביום שני שעבר הניב רייטינג של 9.7% בקרב משקי-בית בציבור היהודי ו-233 אלף צופים בכלל האוכלוסייה. הערב (ב') ישודר הפרק השני בסדרה, וכאמור ל"גלובס" נודע כי אחריו החליטו בערוץ להזמין עונה נוספת. בסביבת ההפקה מדווחים כי הפורמט מעורר עניין ראשוני במדינות נוספות ובהן גרמניה והולנד.

אורנה בן-דור, היוצרת, מסרה היום: "'הזדמנות אחרונה לאהבה' היא מראה לזוגיות ואהבה של כולנו. היא מרגשת ועשויה בהמון אהבה ומציעה פתרון לכל-כך הרבה תקלות גדולות וקטנות בזוגיות של כולנו. גם לצוות התוכנית השתפרה הזוגיות בבית, רק מלחוות את מסלול הייעוץ שמשתתפי הסדרה עברו. זו סדרה על אהבה, אופטימיות ומשמעותה של זוגיות בחיינו".