שר האוצר מינה את קובי בר נתן לממונה על השכר

בר-נתן משמש כיום בתפקיד סגן הממונה האחראי על מערכת החינוך, מערכת הביטחון, ההשכלה הגבוהה, המועצות הדתיות ושליחי המדינה בחו"ל

שר האוצר משה כחלון בחר בקובי בר-נתן כממונה הבא על השכר באוצר, כך הודיעה הערב דוברת האוצר. בר-נתן משמש כיום בתפקיד סגן הממונה האחראי על מערכת החינוך, מערכת הביטחון, ההשכלה הגבוהה, המועצות הדתיות ושליחי המדינה בחו"ל. תפקיד הממונה על השכר התפנה במארס כשהממונה הקודם ערן יעקב מונה למנהל רשות המסים וסיים את הקדנציה בתום שנה בלבד. את התפקיד מילא בינתיים מנכ"ל האוצר שי באב"ד. על התפקיד התמודדו מלבד בר-נתן גם בכירים נוספים ביחידת הממונה על השכר וכן יודפת אפק סגנית מנהל רשות החברות הממשלתיות שהובילה מטעם הרשות את המו"מ על הרפורמה בחברת החשמל. בהחלטה למנות את בר-נתן נענה כחלון לפניות שקיבל למנות מ ועמד שצמח ביחידת הממונה על השכר ולא מועמד חיצוני.

קובי בר-נתן החל את עבודתו במשרד האוצר לפני כ-13 שנה ובמהלכן כיהן כסגן מנהל יחידת האכיפה באגף השכר. במהלך עבודתו הביא לחתימה של הסכמי שכר מתקדמים עם המורים שמשנים באופן משמעותי את מערכת החינוך וכן היה שותף לסיכומים פורצי דרך עם צה"ל, המשטרה ויתר כוחות הביטחון.

קובי בר-נתן, 40, בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית, נשוי ואב לחמישה. כחלון אמר הערב כי "קובי החל את דרכו באגף השכר ואני רואה את מינויו כהמשך ישיר לתפקידים שמילא עד כה. לקובי ניסיון משמעותי בתחום השכר והסכמי העבודה והוא מילא את תפקידו בצורה המיטבית. קובי הוא בחירה טבעית ואין לי ספק שהוא ימשיך להוביל את האגף להישגים". כחלון הודה למשנה לממונה על השכר, יוסי כהן, שהיה מועמדו לתפקיד והחליט להסיר את מועמדתו.