פשרה מסתמנת: ענת לוין תשמש כמ"מ מנכ"ל כלל ביטוח

ל"גלובס" נודע כי לאחר שהיו"ר דני נוה והנאמן משה טרי התנגדו למועמד המוביל זה של זה, מסתמנת אפשרות לפשרה ביניהם, ובמסגרתה לוין תמונה לממלאת-מקום במקום איזי כהן למספר חודשים

ענת לוין / צילום: איל יצהר
ענת לוין / צילום: איל יצהר

איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח, צפוי לעזוב את תפקידו בימים הקרובים ולא להאריך את כהונתו, עד שוועדת האיתור, שמינה דירקטוריון הקבוצה לצורך מציאת המנכ"ל הבא לקבוצה, תסכים על מועמד שיהיה מקובל על הנאמן למניות השליטה מטעם הפיקוח על הביטוח.

ל"גלובס" נודע כי לאחר שהיו"ר דני נוה והנאמן משה טרי התנגדו למועמד המוביל זה של זה, מסתמנת אפשרות לפשרה ביניהם, ובמסגרתה ענת לוין, המשנה למנכ"ל וראש חטיבת ההשקעות והפיננסים בקבוצה, שהודיעה לפני ימים על עזיבתה הפתאומית, תמונה לממלאת-מקום המנכ"ל.

על פי גורם מעורה, מדובר על מינוי זמני לתקופה של מספר חודשים, עד אשר יימצא מועמד שיתאים לשני הצדדים, ולפיקוח על הביטוח. על פי הערכות בשוק, בפיקוח מתחילים לגלות חוסר סבלנות להתמשכות ההליך, וזאת לאור המרכזיות של כלל ביטוח בשוק הישראלי.

איזי כהן, המנכ"ל הדומיננטי של כלל ביטוח , הודיע על פרישתו במחצית חודש מארס ומאז מחפש דירקטוריון הקבוצה אחר מחליף עבורו. ככל הידוע, ועדת האיתור של חברי הדירקטוריון מעוניינת במינויו של שי פלדמן, מנכ"ל AIG ישראל, לתפקיד, בעוד שטרי רוצה במינויו של יובל גביש. על פי הערכות בשוק, מועמדותו של גביש ירדה מסדר היום. על פי הערכות בשוק, בסביבת הפיקוח על הביטוח היו מעדיפים לראות מינוי של מנהל בעל ניסיון בניהול בתחום הביטוח. לאחרונה דווח על עוד מועמד: אייל בן סימון מהפניקס.