דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

גוזרת קופון: נטע ברזילי תוביל קמפיין לפרטנר TV

ברזילי (והלופר) משתלבת בקמפיין לא רק כזמרת אלא כיוצרת שאחראית לעיבודים מקוריים המשלבים בפרסומת פסי קול ומשפטים מתוך סדרות מקוריות של נטפליקס

נטע ברזילי זוכה באירוויזיון \ צילום: רויטרס
נטע ברזילי זוכה באירוויזיון \ צילום: רויטרס

זו הייתה רק שאלה של זמן עד שנטע ברזילי תפרע את השטר של האהדה הציבורית והזכייה באירוויזיון גם בצורת קמפיין פרסום: ברזילי תוביל קמפיין עבור פרטנר, בו תקדם את שירות הטלוויזיה הדיגיטלי פרטנר TV.

ברזילי (והלופר) משתלבת בקמפיין לא רק כזמרת אלא כיוצרת שאחראית לעיבודים מקוריים המשלבים בפרסומת פסי קול ומשפטים מתוך סדרות מקוריות של נטפליקס.

לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בקבוצת פרטנר, "אנחנו נרגשים להיות חלק מקמפיין מקורי עם יוצרת צעירה וכשרונית כמו נטע. לנטע יש יכולת מדהימה לפרוץ מוסכמות ולחדור עם האמת המוזיקלית שלה ישר ללב, וטביעת האצבע האמנותית שלה מובהקת בקמפיין".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות