מינוי חדש בשופרסל: שרון גמבשו מונה למנכ"ל שופרסל נדל"ן

מונה גם לסמנכ"ל מו"פ ונכסים בשופרסל, זאת לאחר פרישתו של שלמה זהר ששימש גם כמשנה למנכ"ל • במסגרת מינויו, גמבשו יהיה אמון על תחום הנדל"ן, תוך ניהול אגף מו"פ ונכסים, פיתוח סניפים חדשים, פיתוח המרכזים הלוגיסטיים ופיתוח והשבחת נכסי שופרסל נדל"ן

שרון גמבשו / צילום: סיון פרג'
שרון גמבשו / צילום: סיון פרג'

מינוי חדש בהנהלה הבכירה של חברת שופרסל: שרון גמבשו מונה לסמנכ"ל מו"פ ונכסים ולמנכ"ל שופרסל נדל"ן, זאת לאחר פרישתו של שלמה זהר ששימש גם כמשנה למנכ"ל. זהר סיים בסוף החודש הקודם כהונה של 12 שנה בחברה.

בתפקידיו הקודמים שימש גמבשו כמנכ"ל חברת השתתפויות בנכסים העוסקת בניהול נדל"ן מניב בכל רחבי הארץ. לפני כן הוא עבד כ-12 שנים באגף התקציבים של משרד האוצר, כאשר בתפקידו האחרון כיהן כמשנה לממונה על התקציבים בתחומי מאקרו כלכלה ונדל"ן.

במסגרת מינויו, גמבשו יהיה אמון על תחום הנדל"ן, תוך ניהול אגף מו"פ ונכסים, פיתוח סניפים חדשים, פיתוח המרכזים הלוגיסטיים ופיתוח והשבחת נכסי שופרסל נדל"ן.

קבוצת שופרסל, בניהולו של איציק אברכהן, רואה בפעילות הנדל"ן שלה מנוע צמיחה משמעותי, והיא מרחיבה את הפעילות שלה בימים אלה ובוחנת כיצד לנצל בצורה טובה יותר את המשאבים שברשותה. לפני כחודשיים אישר דירקטוריון שופרסל עסקה משמעותית עבור חברת הנדל"ן שלה. מדובר בעסקת קומבינציה עם חברת גב ים מקבוצת אי.די.בי להקמה של פרויקט נדל"ן ברעננה שיכלול משרדים ומסחר. על-פי העסקה, עם השלמת הפרויקט שופרסל נדל"ן תחזיק בכ-30% מהפרויקט.