חברת סלקום ומשרד הפרסום שלה גיתם הם הזוכים בפרס הפלטיניום היוקרתי במסגרת תחרות האפי שתיערך הערב (ד') - כך נודע ל"גלובס". זו השנה השנייה ברציפות שגיתם זוכה בפרס היוקרתי.
הפרס ניתן לסלקום על מהלך סלקום TV, שאותו מוביל אודי כגן בתפקיד "משיח", עבור השינוי המשמעותי שהחברה יצרה בקטגוריה. זאת, לאחר שהצליחה לגייס 200 אלף בתי-אב uהובילה לנטישת לקוחות מקרב המתחרים ולזינוק במספר המתמודדים בזירה מ-2 ל-8.
מצד אחד מדובר בשימוש בטכנולוגיות, אבל גם בהצלחה של בניית שפה קריאטיבית מבודלת ובולטת. לציבור הישראלי לקח זמן להפנים ולהתרגל לדמותו החריגה של משיח, אבל בסופו של דבר הוא הפך למיינסטרים - מה שבא לידי ביטוי, בין היתר, גם בדירוגים הגבוהים במדד הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס".
על הובלת התחרות התמודדו השנה ראש בראש משרדי הפרסום מקאן ואדלר-חומסקי. לשני המשרדים יש כמות מועמדויות המותירה הרחק מאחור את שאר המשרדים: אדלר-חומסקי עם 14 מועמדויות ומקאן עם 15. משרד פרסום נוסף שלו כמות עבודות מרשימה הוא ראובני-פרידן עם 8 מועמדויות.
האפי היא תחרות בינלאומית הנערכת בלמעלה מ-40 מדינות. בישראל היא נערכת זו השנה ה-18 על-ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל. התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים שהובילו את המהלכים השיווקים והפרסומיים האפקטיביים ביותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.