ילחם בבצורת: עמית לנג מונה למנכ"ל חברת הבת של מקורות

שח"מ מקורות ביצוע, חברת הבת של מקורות, אישרה היום את מינוי עמית לנג למנכ"ל החדש בחברה • לנג מחליף את שמעון אלמליח שיפרוש לגמלאות

עמית לנג / צילום: רפי קוץ
עמית לנג / צילום: רפי קוץ

דירקטוריון שח"מ מקורות ביצוע, חברת בת של מקורות, אישר היום (א') אחה"צ את מינויו של עמית לנג למנכ"ל החברה החדש. לנג יחליף בתפקיד את שמעון אלמליח, ששימש כמנכ"ל החברה בשלוש השנים האחרונות, ופורש לגמלאות.

לנג, בן 48, בעל תואר שני במדיניות כלכלית-ציבורית ובמינהל עסקים, ובעל תואר ראשון בכלכלה וניהול, יעמוד בראשות הזרוע הקבלנית והביצועית של קבוצת מקורות שמתמקדת בימים אלה בקידום בפרויקטים לאומיים לנוכח שש שנות הבצורת הרצופות שעמן מתמודד משק המים הישראלי. מבין הפרויקטים: השלמת מערכת המים החמישית לירושלים, חיבור הערבה למערכת המים הארצית, הרחבת קידוחי מי תהום לעומקים יוצאי דופן לאור הבצורת ועוד.

לנג כיהן כמנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה במשך ארבע שנים ופרש מתפקידו האחרון במהלך 2017. קודם לכן היה מנהל בכיר בחברת פרטנר תקשורת ומילא שורה של תפקידים באגף התקציבים במשרד האוצר, לרבות סגן הממונה על התקציבים במשך שלוש שנים. במקביל, כיהן כחבר דירקטוריון בקרנות בין-לאומיות בתחום הטכנולוגיה, במועצת רשות המים ובדירקטוריונים של גופים ממשלתיים נוספים.

מקבוצת מקורות נמסר כי ההליך לאיתור מנכ"ל חדש לשח"מ מקורות ביצוע החל בשלהי 2017. לנג יכנס לתפקידו בשבועות הקרובים, לאחר תהליך חפיפה עם המנכ"ל הפורש, שמעון אלמליח שניהל את החברה בשלוש השנים האחרונות.

חברי דירקטוריון החברה בירכו את המנכ"ל החדש וביקשו להודות לאלמליח על תרומתו הרבה לעמידתה של החברה ביעדי הביצוע המאתגרים שלה.