אמזון לחברות השילוח: היערכו להגדלה במשלוחים לישראל

רונן סימג'י, מנכ"ל חברת געש שירותי מכס ושילוח: "זה טירוף. מדובר על גידול בקניות מעבר לכמויות הרגילות, ומגיעות חבילות גדולות במיוחד; עברנו לעבוד 7 ימים בשבוע והגברנו צוותים"

חבילות של אמזון / צילום: רויטרס
חבילות של אמזון / צילום: רויטרס

"קיבלנו דרישה מאמזון להיערך להגדלה משמעותית בהיקף המשלוחים לישראל" - כך אומר ל"גלובס" רונן סימג'י, מנכ"ל חברת געש שירותי מכס ושילוח. געש מהווה את הערוץ שאליו למעשה מגיעות הקניות של הישראלים מאמזון, וגעש מפזרת אותם לחלוקה בין ספקים.

"אמזון הודיעו לנו להיות מוכנים לקלוט כמות גדולה של חבילות", אומר סימג'י. "במקביל ביקשו לבדוק דברים נוספים הקשורים ללוגיסטיקה, אבל לא אוכל לפרט מה. שאלו אותי מה הקיבולת שלנו לקליטת חבילות, ועניתי שהיא אינסופית. עדכנו את כל הספקים, עברנו לעבוד 7 ימים בשבוע והגברנו צוותים. רק בימים האחרונים מדובר על 50 אלף חבילות שהישראלים קנו במבצע השילוח החינמי. זה טירוף. מדובר על גידול בקניות מעבר לכמויות הרגילות, ומגיעות חבילות גדולות במיוחד".

בין היתר מספר סימג'י על ארגז לגו ענק וסט של צלחות קורינג בכמויות חורגות. "בהכול טיפלנו תחת אמנת ה-SLA, שהיא אמנת שירות שמחייבת אותנו להגיע ל-98% מיעדי המסירה של אמזון, שהם מחמירים מאוד", אומר סימג'י. עוד קנינו במבצע השילוח האחרון כלי בית וכלי עבודה.

לדברי סימג'י, "אמזון עדכנו שהגל הגדול בדרך אלינו. אנחנו ערוכים ומוכנים".