מזון לנשמה: חברי איגוד תעשיות המזון נערכים לחגים

וגם: אושר מינויין של ברוריה לקנר ואורית סתו כדח"ציות בלוזון נדל"ן

אייל דרור, ערן וינטרוב, שלום זידלר, אסנת גולן, הראל חייקין וליאורה בירנהק מרקוס / צילום: אלי בוחבוט
אייל דרור, ערן וינטרוב, שלום זידלר, אסנת גולן, הראל חייקין וליאורה בירנהק מרקוס / צילום: אלי בוחבוט

רגע לפני פרוץ ספטמבר וחגי תשרי, ביקרו בשבוע שעבר נציגי איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים במרכז הלוגיסטי של ארגון לתת באזור התעשייה הר טוב, וארזו יחד חבילות מזון עבור משפחות נזקקות. את משלחת החברות הובילו שלום זידלר, יו"ר ובעלי ויסוצקי, המכהן כיו"ר האיגוד ומנהלת האיגוד, עו"ד גליה שגיא. 

ערן וינטרוב, מנכ"ל לתת, ציין כי "בשעה שהמדיניות הממשלתית המאקרו חברתית לא נותנת מענה לצרכים קיומיים בסיסיים, חשיבות הברית בין המגזר העסקי לחברה האזרחית מקבלת משנה תוקף. השותפות של ענף המזון עם ארגון לתת מניבה הצלת מזון בשווי של יותר מ-100 מיליון שקל בשנה, תרומת החברות היצרניות, ומאפשרת סיוע לעשרות אלפי משפחות במצוקה שחיות באי ביטחון תזונתי חמור".

חגית אדלר, מנכ"לית אסם נסטלה פרופשיונל, שיזמה וניהלה את הפעילות המשותפת, הזכירה התרומה של החברות היא שותפות בה כולם זוכים: "משפחות נזקקות זוכות למנות מזון ואנו זוכים לתרום לחברה הישראלית. אני ומקווה ומאמינה כי פעילות זו תימשך עוד שנים רבות ותתרחב בקרב חברות נוספות".

במשתתפים שנרתמו לפעילות היו בין היתר: אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל ואסנת גולן, סמנכ"לית התקשורת הדיגיטל והקיימות; הראל חייקין, מנכ"ל קוקה קולה ישראל; ליאורה בירנהק מרקוס, מנכ"לית ומבעלי מנעמים, ורבים אחרים.

אושר מינויין של ברוריה לקנר ואורית סתו כדח"ציות בלוזון נדל"ן

בעלי מניות חברת לוזון נדל"ן (לשעבר נץ מלונות) אישרו בימים האחרונים את מינויין של עו"ד ברוריה לקנר ושל אורית סתו כדירקטוריות חיצוניות בחברה בה מחזיק עמוס לוזון באמצעות קבוצת לוזון.

לוזון נדל"ן ביקשה לאשר את מינויין של השתיים כבר בחודש יוני, אולם המהלך עוכב בשל החלטת רשות ני"ע להגדיר את חברת ווליו בייס כבעלת עניין אישי בלוזון נדל"ן, בשל הקשר שלה לקבוצת לוזון. לוזון קיבלה את עמדת רשות ני"ע וזימנה שוב את בעלי המניות, שכאמור אישרו באחרונה את המינוי של השתיים.

לקנר היא שותפה מייסדת במשרד עורכי הדין בן שחר לקנר, מרצה לממשל תאגידי בקורס להכשרת דירקטורים במרכז הבינתחומי הרצליה, וכיהנה בעבר כנציבת תלונות הציבור של לשכת עורכי הדין. בנוסף, כיום היא מכהנת כיו"רית פורום משפטניות בשדולת הנשים בישראל. סתו (47), עוסקת בייעוץ והשקעות בחברות סטארט-אפ.

את השליטה בחברה המדוברת רכש לוזון בסוף 2017, לאחר שהחברה הנרכשת השלימה את מכירת פעילות המלונאות בה החזיקה (שותפות באפריקה מלונות) כדי לנצל את קופת המזומנים שלה להרחיב את פעילותו בתחום הנדל"ן למגורים. בשבועות האחרונים שונה שמה מנץ מלונות לחברת לוזון נדל"ן ופיננסים.

מתחילת השנה נחלשה מניית לוזון נדל"ן בכ-30% והיא משקפת כיום לחברה שווי של כ-50 מיליון שקל.

ברוריה לקנר / צילום: תמר מצפי
 ברוריה לקנר / צילום: תמר מצפי