הראשון תחת סמואל: קורנית עקפה התחזיות בהכנסות וברווח

יצרנית מערכות הדפוס מסכמת את הרבעון השני של 2018 עם צמיחה של 25.5% בהכנסות • במחצית הראשונה קורנית עברה מהפסד נקי לרווח של 2.3 מיליון דולר

חברת קורנית דיגיטל  פרסמה אתמול (ב') לאחר סיום המסחר את דוחות הרבעון השני של 2018, שהיה הרבעון האחרון תחת ניהולו של המנכ"ל שפרש, גבי זליגסון. על הדוחות חתום מחליפו בתפקיד, רונן סמואל, שנכנס לתפקיד רשמית לפני כשבוע. בדוחות אלה עקפה קורנית את התחזיות גם בשורת ההכנסות וגם בשורת הרווח.

קורנית דיגיטל, שנסחרת בנאסד"ק בשווי של 660 מיליון דולר, מייצרת מערכות דפוס דיגיטליות תעשייתיות לצורך הדפסה על בדים ופריטי לבוש. ברבעון השני הכנסות החברה הגיעו ל-35.9 מיליון דולר, צמיחה של 25.5% ביחס לרבעון המקביל. ההכנסות ממכירת מוצרים גדלו ב-24.5% ל-32.1 מיליון דולר וההכנסות משירותים גדלו ב-34.5% ל-3.8 מיליון דולר.

בשורה התחתונה נרשם רווח נקי חשבונאי (GAAP) של 1.8 מיליון דולר, עלייה לעומת רווח של 215 אלף דולר ברבעון המקביל. על בסיס Non-GAAP, בניכוי סעיפים חשבונאיים שונים, הרווח הנקי הסתכם ב-3.2 מיליון דולר, צמיחה של 118% לעומת הרבעון המקביל. בכך הגיע הרווח הנקי למניה ל-9 סנט, סנט אחד מעל תחזיות האנליסטים.

תוצאות המחצית הראשונה מצביעות על צמיחה של 20.3% בשורת ההכנסות, לרמה של 67 מיליון דולר. על פי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), קורנית עברה מהפסד נקי בסך 1.5 מיליון דולר, לרווח של 2.3 מיליון דולר. על בסיס Non-GAAP הרווח במחצית גדל ביותר מפי 5 והסתכם ב-5.3 מיליון דולר, שהם 15 סנט למניה.

במהלך הרבעון קורנית ייצרה תזרים של 4.9 מיליון דולר מפעילות שוטפת, בהשוואה לתזרים שלילי מפעילות ברבעון המקביל. בסוף הרבעון היו לחברה בקופה כ-103 מיליון דולר.

תוצאות קורנית דיגיטל ברבעון
 תוצאות קורנית דיגיטל ברבעון

"ביקוש חזק לטכנולוגיה המובילה שלנו"

ברבעון השלישי מצפה החברה להכנסות של 36-39 מיליון דולר, עם שיעור רווח תפעולי של 10%-14%. זאת בהשוואה להכנסות של 28.4 מיליון דולר שנרשמו ברבעון המקביל, לאחר שהחברה פרסמה אז אזהרת רווח לרבעון בשל עיכובים שהיו ללקוחה הגדולה אמזון. סוגיות אלה נפתרו בחודשים האחרונים.

"אנו שבעי-רצון מהביצועים שלנו ברבעון, המשקפים צמיחה חזקה בשיעור של 25.5%, על רקע ביקוש חזק לטכנולוגיה המובילה שלנו בשוק", מסר המנכ"ל סמואל. "חידושים מערכתיים אשר שיפרו את תחושת המגע של התוצר המודפס, הפחתת עלויות ההדפסה ותפוקה מוגברת, בשילוב עם המשך מגמת שינוי התנהגות הצרכנים להזמנת בגדים באינטרנט ובהתאמה אישית - כל אלה איפשרו להפוך את מערכות קורנית לבעלות ערך רב עבור לקוחותינו. אנו ממוצבים היטב במקום המאפשר לנו לנצל הזדמנויות צמיחה רבות, ככל שהשוק בו אנו פועלים ממשיך להתרחב".