איריס בק-קודנר, חברת הנהלת טבע, מכרה ממניותיה ב-95 א' ד'

וגם: איציק אוזנה, מנכ"ל אייס אוטו דיפו ישראל, הגיע אמש לחנות בראשון-לציון כדי להשיק במקום ספרייה

איריס בק קודנר/ צילום: תמר מצפי
איריס בק קודנר/ צילום: תמר מצפי

ימים ספורים לאחר פרסום דוחות הרבעון השני של חברת התרופות טבע, ולאחר שמניית החברה החלה להתאושש מהירידה שבעקבות הדוחות - איריס בק-קודנר, חברת הנהלה בכירה בחברה, מכרה חלק מהמניות שברשותה. לפי דיווח שהועבר לבורסה שלשום, בק-קונדר מכרה בשבוע שעבר מניות בתמורה כוללת של קרוב ל-95 אלף דולר. בק-קודנר מכרה את המניות בבורסה בתל-אביב כאשר לפי הדיווח, המחיר הממוצע (בתרגום לדולרים) עמד על כ-22.7 דולר למניה, כאשר בסך הכול היא מכרה 4,165 מניות.

טבע נדרשת לדווח על כל פעולה בניירות ערך ושינויי החזקה של כל נושא משרה ודירקטור בה, מאז שהפכה לחברה מקומית לפי החוק האמריקאי, ואיבדה את ההקלות שניתנות לחברות זרות הנסחרות בארה"ב. זאת, על רקע רכישת אקטביס ב-2016 שהובילה לכך שיותר מ-50% מנכסיה של טבע ממוקמים כיום בארה"ב.

לאחר המכירה נותרו בידי בק-קודנר 8,290 מניות טבע, בשווי נוכחי של 183 אלף דולר. בק-קודנר היא מהישראלים הבכירים ביותר בטבע, ומכהנת סמנכ"לית בכירה, מנהלת תקשורת התאגיד ומותג גלובלי בטבע. היא מונתה לתפקיד בשנת 2014, כאשר לפני כן כיהנה בטבע כסמנכ"לית בכירה לתחום התקשורת. קודם לכן היא שימשה כמנכ"לית קבוצת מקאן אריקסון וסגנית נשיאה בחברת התקשורת פרטנר.

תרמו זאת בעצמכם 

איציק אוזנה, מנכ"ל רשת המוצרים לבית אייס אוטו דיפו ישראל, הגיע אמש לחנות בראשון-לציון כדי להשיק במקום ספרייה, המתופעלת גם היא בשיטת עשה זאת בעצמך.

מדובר בפרויקט "הספריה של אפי", מיזם חברתי שמטרתו לגייס תרומות לעמותת אפי אספרגר, התומכת בבעלי התסמונת ובבני משפחותיהם.

במסגרת המיזם יוצבו בשטחי סניפי אייס ישראל ספריות, כאשר הציבור מוזמן לתרום להן ספרים משומשים, ומאידך גם לרכוש ספרים מההיצע, כאשר התשלום (שקל ומעלה) שיהיה על-פי בחירתו של הרוכש, יועבר במלואו כתרומה לעמותה.   

אל אוזנה, שנשא דברים אמש בערב ההשקה, הצטרפו אריה סיוון, מנכ"ל העמותה ודורון הלפרין, נשיא אפי אספרגר, שגילה כי אוזנה עצמו הוא שעיצב את הספריות והזמין אותן מהמפעל.

אריה סיון ואיציק אוזנה / צילום: שוקה כהן
 אריה סיון ואיציק אוזנה / צילום: שוקה כהן