לוי רחמני פורש מהדירקטוריונים של איילון אחזקות ואיילון ביטוח

הפרישה הייתה צפויה: באוגוסט האחרון הודיע רחמני, בעל השליטה, כי יפרוש מתפקידו כמנכ"ל החברה-האם הציבורית איילון אחזקות, בתום כהונה של כ-42 שנה • בשבוע שעבר נודע כי מוקי אברמוביץ' ימונה לתפקיד יו"ר איילון חברה לביטוח, במקום ישראל דוד שפרש במפתיע

לוי רחמני / צילום: איל יצהר
לוי רחמני / צילום: איל יצהר

לוי רחמני, נשיא קבוצת איילון , הודיע הבוקר (ב') על רצונו לפרוש מהדירקטוריונים של חברת איילון אחזקות ואיילון חברה לביטוח, בתום כהונה בת למעלה מ-4 עשורים.

נזכיר כי פרישה זו הייתה צפויה. באוגוסט האחרון דיווחה החברה כי לאחר כשנתיים לא קלות, שבמהלכן איבד את מעמדו כסמכות העליונה בקבוצת הביטוח איילון, הודיע רחמני, בעל השליטה, כי יפרוש מתפקידו כמנכ"ל החברה-האם הציבורית איילון אחזקות, בתום כהונה ארוכה של כ-42 שנה.

בשבוע שעבר נודע כי מוקי אברמוביץ' ימונה לתפקיד יו"ר איילון חברה לביטוח, במקומו של ישראל דוד שפרש במפתיע מתפקידו ביוני האחרון. אברמוביץ' שב לצמרת חברת הביטוח שנים לאחר שפרש מתפקידים בכירים בקבוצת הביטוח הראל ולאחר כהונה של 3 שנים כדח"צ בקבוצת הביטוח הפניקס. מינוי זה היה מהלך נוסף בשינוי הצביון של איילון, שנוסדה והובלה שנים ארוכות על-ידי רחמניש בשנים האחרונות הורחק מניהולה היומיומי.

בהודעת הפרישה כתב רחמני לשלמה גרופמן, יו"ר איילון אחזקות, ולמוקי אברמוביץ', יו"ר איילון ביטוח הנכנס, כי הוא "מאחל לקבוצת הביטוח ולקבוצת איילון כול, המשך הצלחה ושגשוג, וכבעל המניות העיקרי, בעל השליטה ונשיא הקבוצה, אמשיך ליהנות מתוצאות החברות ומפעילותיהן המבורכות".

גרופמן מסר כי "איילון אחזקות היא מפעל החיים של לוי רחמני, ואין מילים לתאר את תרומתו הגדולה. אני מצר על סיום תפקידו כמנכ"ל וכדירקטור בחברה, אך אני סמוך ובטוח כי נמשיך להצעיד את החברה קדימה בדרך אותה התווה רחמני, וכי הוא ימשיך לתרום לחברה מניסיונו העשיר והמבורך".

אריק יוגב, מנכ"ל איילון ביטוח, מסר כי "איילון - מפעל חייו של לוי רחמני - היוותה נדבך אחד בתרומתו החשובה של רחמני להתפתחות עולם הביטוח הישראלי".