ארקיע מתחדשת במטוס איירבוס לטיסות ארוכות-טווח

טווח הטיסה של המטוס מדגם Airbus 321neo LR, הראשון מסוגו שנמסר לחברת תעופה, הוא 8 שעות, • המטוס יאפשר לארקיע לטוס ליעדים קיימים וחדשים, כולל גואה בהודו ואיי סיישל

חברת התעופה ארקיע מתחדש במטוס Airbus 321neo LR ראשון, אחד מ-3 מטוסים מדגם זה שיצטרפו לצי מטוסי החברה בתקופה הקרובה והראשון מסוגו שנמסר לחברת תעופה. טווח הטיסה של המטוס הזה הוא 8 שעות, והוא יאפשר לארקיע לטוס ליעדים קיימים וחדשים כולל לגואה בהודו, יעד שאליו מכוונת החברה מזה זמן. יעד נוסף שארקיע תוכל לטוס אליו בהתאם לטווח שמאפשר המטוס החדיש הוא איי סיישל.

בעוד כשנתיים צפויה ארקיע לקבל שני מטוסי איירבוס 330-900 A שיאפשרו לה להיכנס לתחרות החמה על טיסות ישירות מתל-אביב לניו-יורק.

ניר דגן, מנכ"ל קבוצת ארקיע, התייחס לקבלת המטוס החדש כאל " ציון דרך משמעותי". המטוס הועבר היום לחברה בהמבורג, כשמדובר במטוס הראשון שאיירבוס מוסרת מהסדרה הזו.

דגם A321neoLR הוא הגרסה האחרונה בסדרת A321 של איירבוס. המטוס נקרא על שמו של הפזמונאי אהוד מנור, והוא כולל 220 מושבים במחלקה אחת. ארקיע תציע לנוסעים WiFi במהלך הטיסה. צפייה בתכני מערכת הבידור (כולל תכנים של הוט) אפשרית דרך המכשירים הסלולריים האישיים של הנוסעים. 

כאמור, בתקופה הקרובה יצטרפו לצי ארקיע שני מטוסים נוספים מאותה הסדרה. מטוסים אלה יצטרפו לצי מטוסי הסילון מדגם אמבראייר. המטוסים החדשים מחליפים את מטוסי הבואינג 757 ששירתו את ארקיע ב-18 השנים האחרונות, והם ישמשו את החברה בטיסות ליעדים קיימים וחדשים. השנה חוגגת ארקיע, שנמצאת בבעלות משפחת נקש (70%) ועובדי החברה (30%), 70 שנות פעילות.