חיזוק אסטרטגי: אלסייט מינתה את נשיא האינטרפול לשעבר לוועדה המייעצת שלה

חברת הטכנולוגיה הישראלית אלסייט, שהונפקה בבורסת אוסטרליה בשנה שעברה, הודיעה על מינויו של קו בון הוי • מנכ"ל אלסייט, ניר גבאי : "קו הוא תוספת אסטרטגית גדולה לצוות אלסייט"

צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

חברת הטכנולוגיה הישראלית אלסייט (ElSight), הנסחרת בבורסת סידני שבאוסטרליה, מצרפת לשורותיה את מי שהיה בעבר נשיא האינטרפול, מפכ"ל המשטרה הסינגפורית וסגן שר בסינגפור.

אלסייט הודיעה היום לבורסה האוסטרלית על צירופו של קו בון הוי (KHOO Boon Hui) לוועדה המייעצת שלה - מינוי שנכנס לתוקף מיידי.

לפי הודעת אלסייט, יתרום קו בון הוי לחברה מניסיונו בתפקידים ממשלתיים וגלובליים בארגונים ביטחוניים, ניסיון עשיר שיסייע לאלסייט לממש את חזונה ומטרותיה.

אלסייט מספקת מערכת להזרמת מידע מאובטח בזמן אמת, המסוגלת לשלוח ולקבל נתונים מוצפנים מכל מקום. בהודעתה היום נכתב כי קו בון הוי משמש כעת גם יועץ לכמה גופים ובהם האינטרפול, התוכנית הלאומית של סינגפור למו"פ בתחום הסייבר, הבנק הבריטי Standard Chartered וחברת הסייבר פאלו אלטו.

עם מינויו הוא מסר כי הוא מאמין שאלסייט מציעה ערך רב בתחום התקשורת לצוותים תפעוליים בשטח, וכי הוא מצפה לחלוק עם החברה את תובנותיו ולסייע לה לממש את שאיפותיה.

מנכ"ל אלסייט, ניר גבאי , מסר כי "קו הוא תוספת אסטרטגית גדולה לצוות אלסייט. ניסיונו העשיר ידריך אותנו בכיוונים הנכונים בשוקי ביטחון המולדת והביטחון".
אלסייט, שנוסדה על ידי המנכ"ל גבאי ומנהל הטכנולוגיות רועי קאשי, התחילה את דרכה בשוק הביטחוני הישראלי ובהמשך התרחבה לשווקים נוספים. ב-2017 היא הונפקה בבורסה האוסטרלית, שבה היא נסחרת כיום בשווי של 50 מיליון דולר אוסטרלי - כ-135 מיליון שקל.

דיווח נוסף שפרסמה היום אלסייט נוגע להעלאת שכרו של המנכ"ל גבאי, והוא יגיע לשכר שנתי של כ-773 אלף שקל. דירקטוריון החברה מסביר את העלאת השכר בהשגת אבני דרך תחת ניהולו של גבאי, ובעובדה שהתגמולים שלו היו נמוכים ביחס לשוק לפי בדיקה של חברה חיצונית.