מנכ"ל עמידר ראובן קפלן פורש מתפקידו; מצטרף לסטארט-אפ בתחום רפואי

בהודעת הפרישה לדירקטוריון החברה אמר קפלן, שנכנס לתפקיד במרץ 2015, כי "השירות במגזר הציבורי בכלל ובעמידר בפרט, היווה עבורי הזדמנות להיות חלק משינוי חיובי הנוגע לחייהם של עשרות אלפי משפחות

ראובן קפלן / צילום: איל יצהר
ראובן קפלן / צילום: איל יצהר

ראובן קפלן (52) פורש מניהול עמידר החדשה. בהודעה שפרסמה היום (ג') החברה נמסר כי קפלן יצטרף לחברת סטארט-אפ בתחום הרפואי. קפלן, שנבחר במרץ 2015 על ידי דירקטוריון החברה לכהן כמנכ"ל, הגיע אל הסקטור הממשלתי לאחר שמילא בהצלחה שורת תפקידים בכירים במגזר הפרטי ובהם משנה למנכ"ל חברת הביטוח כלל, מנכ"ל כלל בריאות, מנכ"ל השמירה מדיקל וסמנכ"ל שיווק באסותא מרכזים רפואיים.

בהודעת החברה נמסר כי במהלך כהונתו בתפקיד קפלן "הוביל את החברה למספר מהלכים משמעותיים, ביניהם: שינוי ארגוני שכלל פרישת 120 עובדים וחתימה על הסכם קיבוצי חדש, מיזוג חברת השיכון הירושלמית "פרזות" אל עמידר, חתימה על הסכם ניהול מעודכן מול המדינה, הפיכת עמידר לזרוע הביצוע הלאומית בתחום ההתחדשות העירונית, כניסתה של החברה לפרויקטים בתחום היזמות העסקית, כגון תמ"א 38 ופינוי-בינוי וכן הקמת אגף "קשרי קהילה" להעצמת קהילת דיירי הדיור הציבורי בישראל".

בהודעת הפרישה לדירקטוריון החברה אמר קפלן כי "השירות במגזר הציבורי בכלל ובעמידר בפרט, היווה עבורי הזדמנות להיות חלק משינוי חיובי הנוגע לחייהם של עשרות אלפי משפחות בישראל והעניק לי משמעות וסיפוק רב. אני מודה לשר הבינוי והשיכון וליו״ר הדירקטוריון על האמון הרב שנתנו לי. תודתי גם לדירקטוריון החברה, להנהלה ולעובדי החברה המסורים על שיתוף הפעולה המוצלח״.

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט אמר: ״אני מודה לראובן קפלן על מילוי תפקידו במסירות ובמקצועיות למען קידום הדיור הציבורי במדינת ישראל. ראובן היה שותף לרפורמת הדיור הציבורי אותה אנו מובילים בשנים האחרונות למען אלפי משפחות בישראל. ראובן הוא אדם אשר ראוי לכל תפקיד בשירות הציבורי ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. עוד היום יכונס דירקטוריון עמידר על מנת לכנס ועדת איתור לתפקיד המנכ"ל".

יו"ר עמידר, איתמר ברטוב הוסיף "ראובן מילא את תפקידו במקצועיות, מצוינות ללא פשרות ויחד עם זאת ברגישות רבה. מסירותו למטרה, להצעיד את תחום הדיור הציבורי קדימה, לצד התמודדותו המוצלחת מול האתגרים הרבים בתחום, השאירו חותם משמעותי ונטבעו היטב בתרבות הארגונית החדשה שהנהיג. אני מודה לראובן על השירות ועל השליחות שראה בתפקידו כאן בעמידר ומאחל לו את מלוא ההצלחה בדרכו המקצועית החדשה".