גם השבוע: הפרסומת של עומר אדם וגידי גוב לבזק היא הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם זאת שהושקע בה הכי הרבה כסף השבוע - 1.7 מיליון שקל • שיעורי הזכירות לה גבוהים מאוד יחסית למקובל בדירוג הזכורות - 49%

הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

גם השבוע ממשיכה הפרסומת של בזק באמצעות עומר אדם וגידי גוב - "טרילילי טרללה טרילי" - להוביל את ראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. בנוסף, היא גם זאת שהושקע בה הכי הרבה כסף השבוע מבחינת ההוצאה במדיה - 1.7 מיליון שקל. 

הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, רושמת שיעורי זכירות גבוהים מאוד יחסית למקובל בדירוג הזכורות - 49% לעומת הממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.9%.

בנוסף רושמת הפרסומת שיעורי אהדה גבוהים, אך היא אינה מגיע לאותם גלים שרשמה הפרסומת הקודמת של בזק שהייתה מחווה לשיר "בוקר טוב". שיעור האהדה לפרסומת זו נמוך בכ-28% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29.5%.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע ירד מעט והוא עומד על 597, זאת לעומת 611 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-33.5 מיליון שקל, זאת לעומת 31.5 מיליון בשבוע שעבר. 

זכורות והאהובות
 זכורות והאהובות

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988