בזק | בלעדי

נמשכת המהפכה במינויים בחברות-הבנות בבזק

המנכ"ל המיועד רן גוראון מינה 3 סמנכ"לים מפלאפון כסמנכ"לים בבזק בינלאומי: ג'קי דבי, דגנית קרמר ותומר שני

רן גוראון / צילום: יונתן בלום
רן גוראון / צילום: יונתן בלום

רן גוראון, המנכ"ל המיועד של החברות-הבנות בבזק, ממשיך בסדרת המינויים להנהלה המאוחדת והארגון מחדש של הפעילות. ל"גלובס" נודע כי גוראון מינה 3 סמנכ"לים מפלאפון, כמי שיכהנו במקביל גם בבזק בינלאומי.

דגנית קרמר, סמנכ"לית החטיבה הפרטית ומשנה למנכ"ל פלאפון, מונתה לסמנכ"ל אגף לקוחות. קרמר מכהנת כסמנכ"לית החטיבה הפרטית מזה 5 שנים, ובמרץ האחרון מונתה בנוסף לתפקידה, גם כמשנה למנכ"ל פלאפון.

ג'קי דבי, יועץ משפטי וסמנכ"ל החטיבה המשפטית פלאפון, מונה לסמנכ"ל ויועץ משפטי. דבי מתמחה בייעוץ משפטי בתחום התקשורת מעל 30 שנה. דבי משמש כיועץ המשפטי וסמנכ"ל החטיבה המשפטית בפלאפון מאז שנת 1995, והוא יחליף את עודד כהנא שפורש מתפקידו.

תומר שני, סמנכ"ל כספים בפלאפון, מונה לסמנכ"ל כספים וכלכלה. שני הוא רואה חשבון בהכשרתו ועובד בפלאפון מזה 15 שנה במגוון תפקידים, בהם עוזר חשב וחשב. ב-5 השנים האחרונות הוא מכהן כסמנכ"ל הכספים. הוא יחליף את עופר בסן, שאף הוא פורש מתפקידו.

החלטה נוספת שכבר התקבלה היא מינויו של אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, כסמנכ"ל השיווק ב-yes. סיגל ימלא את תפקידו של אורי גל, סמנכ"ל השיווק של yes שפרש. מיכל כוכב סמנכ"לית משאבי אנוש של yes גם כן פרשה ומי שיחליף אותה הוא צביקה אברמוביץ סמנכ"ל משאבי אנוש של פלאפון. נזכיר כי אודי עטר, סמנכ"ל לקוחות בבזק בינלאומי עבר לתפקיד סמנכ"ל לקוחות בבזק עוד טרם השינויים האלה.

הסמנכ"לים הנכנסים יבצעו חפיפה בחודש הקרוב וייכנסו לתפקידם בתחילת השנה הקרובה. ההחלטה היא שכל הסמנכ"לים בחברות הבנות ידווחו ישירות לגוראון, כלומר לא יקרה מצב שבו סמנכ"ל בחברה מסוימת ידווח לסמנכ"ל אלא רק לגוראון ישירות. בנוסף, עוד נודע ל"גלובס", כי לא צפויים להיות שינויים במחלקות ההנדסה ומערכות המידע של החברות הבנות והסמנכ"לים יישאר בתפקידם.