מקץ 40 שנה: רינה בנבנישתי פורשת מתפקיד נשיאת חברת תיגבור

בנבנישתי תעבור לכהן כדירקטורית פעילה ולספק לחברה שירותי ייעוץ ניהולי ומקצועי שוטף

רינה בנבנישתי / צילום: איל יצהר
רינה בנבנישתי / צילום: איל יצהר

יותר מ-40 שנה לאחר שייסדה את חברת כוח האדם תיגבור, בגיל 81, רינה בנבנישתי עומדת לסיים את תפקידה כנשיאת החברה ומנהלת העסקים הראשית שלה, ולעבור לכהן כדירקטורית פעילה ולספק לחברה שירותי ייעוץ ניהולי ומקצועי שוטף.

בנבנישתי צפויה להיפרד מתפקידה הנוכחי בסוף השנה, אז יתכנסו בעלי המניות של תיגבור לאשר את תפקידה החדש של בנבנישתי, בו הם יתבקשו לאשר לה עבור תפקידה החדש תגמול שנתי של 180 אלף שקל - 60 אלף שקל בגין כהונתה כדירקטורית, נוסף לתגמול חודשי של עשרת אלפים שקלים בגין יתר שירותיה.

בתיגבור ציינו בין היתר כי מאז ייסדה בנבנישתי את תיגבור היא מכהנת כנושאת משרה בכירה בחברה וכי היא "בעלת כישורים, מיומנות וניסיון רב שנים בתחום הפעילות של החברה ובעלת היכרות רבת שנים עם עובדיה של החברה", ו"תרמה ותורמת בצורה משמעותית לביצועי החברה". טרם תפקידיה הנוכחיים, בנבנישתי כיהנה בין היתר כיו"רית תיגבור.

בנבנישתי מחזיקה בשליטה בתיגבור יחד עם שני ילדיה - אורית בנבנשיתי, מנכ"לית החברה ודורון בנבנשיתי, מנהל הפיתוח העסקי של תיגבור, ויחד מחזיקים השלושה בכ-80% ממניות החברה.

מלבד שירותי כוח אדם מספקת תיגבור  גם שירותי סיעוד ושירותי שמירה ואבטחה, והיא נסחרת בבורסה בשווי של כ-100 מיליון שקל, אחרי שבשנה האחרונה שמרה מנייתה על יציבות.

בסיכום תשעת החודשים הראשונים של 2018 הכנסותיה של תיגבור עלו ב-4% ל-548 מיליון שקל, אולם החברה לא הצליחה לשפר את הרווח הגולמי, הרווח התפעולי שלה נשחק ובשורה התחתונה הרווח הנקי שלה ירד כמעט ב-30% ל-6 מיליון שקל.