השותף הבכיר של מחלקת שוק ההון במשרד איתן-מהולל-שדות עובר לליפא מאיר

עו"ד איתן שמואלי, ממייסדי משרד איתן-מהולל-שדות, עוזב יחד עם עוה"ד גרגורי אירגו ועידו זבורוף, וייסד את מחלקת שוק ההון וני"ע במשרד ליפא-מאיר ושות'

עו"ד איתן שמואלי / צילום: איל יצהר
עו"ד איתן שמואלי / צילום: איל יצהר

עזיבה משמעותית במשרד עורכי הדין איתן-מהולל-שדות: ל"גלובס" נודע כי שלושה מתוך מעורכי הדין במחלקת שוק ההון של משרד איתן-מהולל-שדות הודיעו על עזיבתם והצטרפותם למשרד ליפא מאיר, בהם השותף המנהל של המחלקה, עו"ד איתן שמואלי, שותף נוסף מהמחלקה, עורך הדין גרגורי אירגו וכן עו"ד עידו זבורוף. עוד נודע ל"גלובס" כי עורך דין נוסף ממחלקת שוק ההון באיתן-מהולל שלא עוזב למשרד ליפא מאיר, הודיע לאחרונה על התפטרותו.

השותפות איתן-מהולל-שדות הוקמה ב-2011. ב-2018 דורג המשרד במקום ה-29 בדירוג dun's 100 מבחינת גדולו. שמואלי היה ממייסדי השותפות של איתן-מהולל-שדות, אך הגיע למסקנה כי עליו לשנות כיוון ולפנות לדרך חדשה. בהצטרפותו למשרד ליפא מאיר - המדורג במקום ה-22 מבחינת גודלו - מייסד עו"ד שמואלי את מחלקת שוק ההון וניירות הערך במשרד. משרד ליפא מאיר יקלוט לשורותיו את שמואלי ושני עורכי הדין הנוספים שעוזבים עמו כחלק ממגמת התרחבות של המשרד.

בין לקוחותיו של שמואלי ניתן למצוא את חברת פורסייט, אלון חיפושי גז וחברת סייפטי. בנוסף, שמואלי לוקח עמו למענו החדש את הטיפול במספר חברות אמריקאיות הנסחרות הן בוול סטריט והן בבורסה בתל-אביב (חברות דואליות).

מי שיעמוד בראש מחלקת שוק ההון במשרד איתן מהולל לאחר עזיבתו של שמואלי הוא עו"ד ניר וייסברגר, שותף בכיר במחלקה. וייסברגר צפוי לקלוט לשורות המחלקה עורכת דין נוספת, הצפויה להצטרף למחלקה בראשותו במהלך הימים הקרובים.

שתי עזיבות ומיזוג

מוקדם יותר השנה התרחש שינוי משמעותי נוסף במשרד איתן-מהולל, כאשר היידי ברון, מנהלת שותפה של מחלקת הפטנטים, הודיעה על עזיבה. את מקומה תפס במארס האחרון עורך הפטנטים דיוויד סילבר, מומחה בפרמצבטיקה שכיהן קודם לכן כמנהל בכיר במחלקת הקניין הרוחני של ענקית התרופות "טבע".

גם במשרד ליפא מאיר התרחשו שינויים בתקופה האחרונה. באוקטובר האחרון עזב עו"ד עמית סלע את המשרד על-מנת לעמוד בראש מחלקת הנדל"ן של משרד גדעון פישר יחד עם עורך דין נוסף. בנוסף, משרד ליפא הודיע על מיזוגו של משרד הבוטיק פרייז-בהרב והקמת מחלקה בינלאומית חדשה שתעסוק במיזוגים ורכישות, בנקאות ופיננסים.

"מהלכי צמיחה וגדילה"

מטעמו של עו"ד איתן שמואלי נמסר: "אנו שמחים להצטרף למשרד המוביל ליפא מאיר ושות' ולפתח תחום פעילות זה. אנו נעניק את השירות האיכותי והמקצועי ביותר ללקוחות המחלקה, ותיקים וחדשים כאחד, בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר של התחום".

עו"ד אלון פומרנץ, השותף המנהל וראש מחלקת ליטיגציה במשרד ליפא מאיר ושות', מסר ל"גלובס": "מדובר במהלך נוסף בסדרת מהלכי צמיחה וגדילה של המשרד, אשר תהווה חיזוק משמעותי למשרד וללקוחותינו. אנו בטוחים שהמחלקה החדשה תהווה נדבך נוסף ומשמעותי בסל השירותים המקצועי של המשרד, ומצפים שהיא תגדל ותרחיב את פעילותה בחודשים הקרובים".

ממשרד איתן-מהולל-שדות נמסר: "למחלקת שוק ההון של הפירמה הצטרפה בימים אלה עורכת דין עם שנות ניסיון רבות במחלקה המשפטית של חברה ציבורית מהגדולות במשק. לצדה, יצורפו בקרוב עורכי דין נוספים מתחום שוק ההון. את מחלקת שוק ההון במשרד מוביל עו"ד ניר וייסברגר, שממשיך לעמוד בראשה. עו"ד וייסברגר הוא מומחה בדיני חברות וניירות ערך עם מומחיות מיוחדת וניסיון מעשי בן למעלה מ-20 שנה".

השותף הבכיר בפירמה, עו"ד ירון מהולל, מסר: "מחלקת שוק ההון במשרד בניהולו של וייסברגר מתפתחת ומתרחבת, ובקרוב נבשר על צירופים נוספים אליה".