דודי דניאל מונה למנכ"ל ADO גרופ, במקומו של שלמה זוהר

דניאל כיהן במהלך 8 השנים האחרונות כסמנכ"ל מערך הנדל"ן בבית ההשקעות פסגות

דודי דניאל / צילום: רמי זרנגר
דודי דניאל / צילום: רמי זרנגר

חברת ADO גרופ הודיעה היום על מינויו של דודי דניאל לתפקיד מנכ"ל החברה. עם המינוי יחליף דניאל את שלמה זוהר, שפרש החודש מהתפקיד. 

דניאל, 48, כיהן במהלך 8 השנים האחרונות כסמנכ"ל מערך הנדל"ן בבית ההשקעות פסגות. קודם לפסגות הוא כיהן כמנהל פעילות הנדל"ן בחברת ההשקעות הציבורית ליוורמור, וכמנהל המחלקה הכלכלית בחברת נצבא.

קבוצת איי.די.או (ADO) פועלת בשוק הנדל"ן למגורים בברלין באמצעות החברה המוחזקת ADO פרופרטיז (ADOP), שנהנתה בשנים האחרונות מהשגשוג בתחום הנדל"ן המניב לדיור בברלין. בידי החברה פורטפוליו של כ-23 אלף דירות בעיר לצד שטחי מסחר (כ-1,000 חנויות).  ADO גרופ נסחרת בבורסה בת"א בשווי שוק של 2 מיליארד שקל.

נזכיר כי בשבוע שעבר פורסם כי קבוצת שיכון ובינוי (שו"ב) מקדמת את מכירת החזקותיה בחברה. ענקית הנדל"ן והתשתיות שבשליטת נתי סיידוף, דיווחה כי היא מנהלת מו"מ למכירת החזקתה ב-ADO, כולה או חלקה, למספר קונים, בפרמיה על מחיר השוק. זאת, מעט יותר משנה לאחר שהיא איבדה במפתיע את שליטתה הבלעדית בחברת הנדל"ן. אם אכן תיחתם העסקה, תמכור שו"ב את כל מניות ADO גרופ שבידיה (37.5%) לשותפיה הנוכחיים - קרן ההשקעות הזרה אפולו (מחזיקה בכ-22%) ומשפחת דיין (19.7%) - אליהם יצטרף ככל הידוע גוף פיננסי אירופי בשם Go Capital.