מינוי ראשון לקובי הבר באיי.די.איי ביטוח: מרב קליפר-פרץ מישראכרט תמונה לסמנכ"לית השיווק

ל"גלובס" נודע כי קליפר-פרץ עוזבת בקרוב את חברת כרטיסי האשראי של בנק הפועלים, שאמורה לצאת לדרך עצמאית חדשה, ומצטרפת לחברת הביטוח שנמצאת בשליטת ביטוח ישיר של משפחת שנידמן • היא תיכנס לתפקיד החדש בפברואר במקומה של מירב שועלי

מרב קליפר פרץ / צילום: סיון פרג'
מרב קליפר פרץ / צילום: סיון פרג'

מינוי ראשון לקובי הבר באיי.די.איי ביטוח: סמנכ"לית השיווק בחברת ישראכרט, מרב קליפר-פרץ, עוברת לתפקיד סמנכ"לית השיווק באיי.די.איי  ביטוח - כך נודע ל"גלובס".

קליפר-פרץ עוזבת את חברת כרטיסי האשראי של בנק הפועלים, שאמורה לצאת לדרך עצמאית חדשה, בקרוב, ומצטרפת לחברת הביטוח, שנמצאת בשליטת ביטוח ישיר של משפחת שנידמן. היא תיכנס לתפקיד החדש בפברואר במקומה של מירב שועלי, שהחליפה בעבר את רענן סעד.

הבר הצטרף לאיי.די.איי לפני כמה חודשים, לאחר שהיה מראשי בנק לאומי וניהל שם את החטיבה העסקית והמסחרית של הבנק. בעבר הוא היה גם מנהל הכספים של הבנק, וקודם לכן כיהן כראש אגף תקציבים במשרד האוצר.

קליפר-פרץ שימשה בתפקידה בישראכרט מאז תחילת 2014. קודם לכן היא מילאה תפקידים אחרים בקבוצת הפועלים, ובהם ראש מטה תכנון, אסטרטגיה, שיווק ושירות בחטיבה הקמעונאית בבנק, מנהלת פועלים אקספרס בחטיבה הקמעונאית, ומנהלת מכירות אזור המרכז באגף הקמעונאי.