סיטיגרופ פספסה את התחזיות לרבעון בצל חולשה בדסק אג"ח

ההכנסות של סיטיגרופ ברבעון הרביעי של 2018 הגיעו ל-17.12 מיליארד דולר, מתחת לתחזיות של האנליסטים להכנסות של 17.5 מיליארד דולר • עם זאת, מדובר בעלייה של 2.2% לעומת הרבעון המקביל ב-2017 • סיטיגרופ הוא הראשון מבין הבנקים הגדולים בוול סטריט שמפרסם דוחות כספיים לרבעון האחרון

סיטיגרופ / צילום: קריס הלגרן, רויטרס
סיטיגרופ / צילום: קריס הלגרן, רויטרס

בנק ההשקעות סיטיגרופ הוא הבנק הראשון מבין הבנקים בארה"ב לפרסם את תוצאות הרבעון הרביעי, ולפני דקות הבנק דיווח על תוצאות מאכזבות, עם פספוס של כחצי מיליארד דולר בשורת ההכנסות, וזאת בצל חולשה בפעילות המסחר באג"ח.

בשורה העליונה, ההכנסות של סיטיגרופ  ברבעון הרביעי הגיעו ל-17.12 מיליארד דולר, מתחת לתחזיות של האנליסטים להכנסות של 17.5 מיליארד דולר. עם זאת, מדובר בעלייה של 2.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

כמו כן, נרשמה ירידה של 22% בהכנסות הדסק מסחר ריביות, מטבעות וסחורות ל-17.1 מיליארד דולר, לעומת התחזיות המוקדמות להכנסות של 17.6 מיליארד דולר.

עם זאת, הבנק רשם רווח של 1.61 דולרים למניה (בניכוי רווח חד פעמי כתוצאה מרפורמת המס), מעל תחזיות השוק לרווח של 1.55 דולרים למניה. מדובר בעלייה של 21% ברווח למניה לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מניית סיטיגרופ עולה בכ-3%.