שיבושי תנועה כבדים ועומסים חריגים נרשמו הבוקר ברכבת ישראל

ביטולי רכבות, קרונות צפופים, איחורים משמעותיים - כך נראו הרכבות הבוקר בתחנות הצפון • רכבת ישראל: "לטובת הנוסעים הופעלה רכבת שבכוננות מתל אביב לבאר שבע. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על אי הנוחות הזמנית"

שיבושי תנועה כבדים ועומסים חריגים נרשמו הבוקר ברכבת ישראל. הנוסעים מדווחים על ביטולים ואיחורים משמעותיים בהגעת הרכבות לתחנות ועומסים שלא מאפשרים העלאת נוסעים נוספים לקרונות הרכבת.

על פי הדיווחים הרכבת המהירה מנהריה למודיעין של השעה 06:25 בוטלה, וגם הרכבת מלב המפרץ דרומה - שהייתה אמורה לצאת בשעה 08:25 - בוטלה עקב תקלה בקטר. בשל כך הנוסעים התבקשו לעבור לרציף לכיוון צפון, אלא שהרכבת שנכנסה לרציף הייתה מלאה כל כך שרבים מהם לא הצליחו לעלות עליה. בנוסף, על פי הדיווחים הרכבת של 8:45 מחיפה חוף הכרמל בוטלה ללא הודעה מוקדמת.

"רכבת שיצאה מכרמיאל ב07:59 נתקעה בלב המפרץ. הורידו את כולם מהרכבת וניסו לדחוס אותם לרכבת שהגיעה מנהריה. כמובן שאפילו רבע לא הצליחו להידחס", מדווחת ל' בעמוד הפייסבוק של קבוצת "בארכבת". 

"רכבת של 07:08 מקרית חיים דרומה - הדלתות של הקרונות הקיצוניים בקושי נפתחות מרוב אנשים שצמודים אליהן מחוסר מקום, קורבנות רכבת ישראל חוזרים בבושת פנים, המומים מהמצב שמעולם לא היה ככה בתחנה כל כך צפונית", מדווח נוסע אחר.

"רכבת 6:47 שיצאה מנהריה מפוצצת עד אין מקום כבר בנהריה ואפילו מקום לעמוד אין... אני אישית עליתי בנהריה ואין לי מקום ואני בעמידה... לא יודע איך תוכל לאסף אנשים בתחנות הבאות", מדווח הנוסע מצפון הארץ.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "לאור התקלה ברכבת נוצרו עומסים בתחנות אליהן הייתה אמורה להגיע. לטובת הנוסעים הופעלה רכבת שבכוננות מתל אביב לבאר שבע. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על אי הנוחות הזמנית".