עכשיו זה רשמי: עדי כהן מודח מתפקידו כמנכ"ל טיב טעם

זאת אחרי 6 שנים בתפקיד • במסגרת הסכם הניהול של החברה עם בעלת השליטה בה, הארגז, החליט אמש דירקטוריון החברה על סיום כהונת עדי כהן כמנכ"ל החברה ועל מינויו של בעל השליטה חגי שלום כמנכ"ל החברה במקומו

עדי כהן / צילום: אלעד גוטמן
עדי כהן / צילום: אלעד גוטמן

עכשיו זה רשמי: עדי כהן מסיים כהונה של 6 שנים כמנכ"ל רשת טיב טעם. חברת טיב טעם  מדווחת הבוקר (ה') על השלמת תהליך הבירור הפנימי בחברה, ומתן אפשרות טיעון נוספת בישיבת דירקטוריון החברה, בנוכחות הדירקטורים הבלתי נגועים בלבד, "אליה זומן ולא הגיע עדי כהן", מנכ"ל החברה.

במסגרת הסכם הניהול של החברה עם בעלת השליטה בה, הארגז, החליט אמש דירקטוריון החברה על סיום כהונת עדי כהן כמנכ"ל החברה ועל מינויו של בעל השליטה חגי שלום כמנכ"ל החברה במקומו. 

טעם מר: מה מאלץ את בעל השליטה בטיב טעם לקחת לידיו את ניהול הרשת? 

באפריל 2010 מונה כהן לתפקיד ראש אגף הכספים של טיב טעם, וב-2012 מונה כהן למנכ"ל החברה. עד המינוי של עדי כהן, חגי שלום שימש כמנכ"ל קבוצת טיב טעם.

קבוצת טיב טעם פועלת כיום במספר מגזרי פעילות מרכזיים קמעונאות, סחר, יבוא, שיווק וייצור. לקבוצה זרוע תעשייה הממוקדת בייצור, יבוא ושיווק מזון. בתחום זה עוסקת החברה, בייצור, עיבוד, יבוא, שיווק ומכירת מגוון מוצרי בשר, עוף, נקניקים, דגים, פירות ים, יינות ומשקאות אלכוהוליים, גבינות ומגוון מוצרי מזון יבשים, מצוננים וקפואים. בחזית עומדת זרוע הקמעונאות ובראשה רשת טיב טעם וכן חברת ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון.