קנאשור נכנסת לתחום גידול הקנאביס וגם מקימה חממה טכנולוגית ליזמי קנאביס רפואי

החברה, שמינתה באחרונה ליו"ר את עידו נחושתן, מפקד חיל האוויר לשעבר, הודיעה על המיזם המשותף יחד עם חברת קניקה • במסגרת ההסכם קניקה תקבל מקנאשור, בנוסף לשטח משרד להקמת החממה, גם שירותי ייצור ועיבוד מוצרי קנאביס במחיר עלות בתוספת 5%

עידו נחושתן / צילום: סיון פרג
עידו נחושתן / צילום: סיון פרג

חברת קנאשור, אשר מקימה בימים אלה מפעל לעיבוד קנאביס רפואי, הודיעה על מיזם משותף יחד עם חברת קניקה הישראלית, להקמה של חממה טכנולוגית ליזמים בתחום הקנאביס במתחם המפעל של קנאשור. קניקה היא חברת מו"פ, ייעוץ ושירותים בתחום הקנאביס.

במסגרת ההסכם קניקה תקבל מקנאשור בנוסף לשטח משרד להקמת החממה, גם שירותי ייצור ועיבוד מוצרי קנאביס במחיר עלות בתוספת 5%. קניקה תשלם לקנאשור שכירות וכן 10% ממניות קניקה, כאשר קניקה בעצמה תהיה בעלת מניות בסטארט אפים שיוקמו בחממה.

במצגת שפרסמה קנאשור  בסוף השבוע שעבר, הודיעה כי החזון שלה הוא להיות חברה המספקת את כל חלקי שרשרת הערך בתחום הקנאביס. כיום קנאשור כאמור מקימה מפעל עיבוד מוצרי קנאביס, אך מן המצגת עולה כי היא מעוניינת לעסוק גם בחקלאות המוצר וגם בהפצה בשת"פ עם הדסה מדיקל. כמו כן מעוניינת החברה לפתח זנים ייחודיים ומוצרי קנאביס ייחודיים.

קנאשור, שמינתה לאחרונה ליו"ר את מפקד חיל האוויר לשעבר עידו נחושתן, הוקמה על ידי בעלי השליטה בחברת מוצרי הסויה סולבר, על בסיס מפעל שהיה שייך לסולבר בעבר. סולבר, בבעלות ניר פלס ושמעון בר קמה, מחזיקה 70% מקנאשור.