בימים הקרובים: גם הקורקינטים השיתופיים של Lime יגיעו לת"א

כ-5 חודשים אחרי שהכריזה על תחילת פעילות בישראל, חברת הקורקינטים השיתופיים עושה צעד נוסף לקראת פריסת כליה בת"א • Lime לא מתכננת לעצור שם - באפליקציה מפורטות בין השאר גם באר-שבע, אילת, גבעתיים, כפר-סבא ונתניה, למי שמתעניין במשרת טען לסוללת הקורקינטים

5 חודשים אחרי שהכריזה כי תתחיל לפעול בישראל, חברת הקורקינטים האמריקאית Lime מתקרבת לפריסת קורקינטים שיתופיים ראשונים בתל-אביב.

מי שעקב אחר פעילות החברה דרך האפליקציה שלה שפעילה מזה מספר שבועות בעברית, יכול היה לראות הבוקר (א') סנוניות ראשונות של קורקינטים להשכרה. מדובר אמנם בכלים בודדים שממוקמים בדרום תל-אביב, אבל זו ההתחלה לקראת המהלך האמיתי. 

ליים תצטרף בימים הקרובים לשתי שחקניות שכבר פועלות בתל-אביב: חברת Bird האמריקאית, שפרסה את פעילותה בתל-אביב עוד בחודש אוגוסט האחרון, וכיום היא כוללת לפחות 500 קורקינטים במרחב בתל-אביב; וחברת Wind הגרמנית, שהצטרפה לפני מספר שבועות. בחודש מארס צפויה להיכנס שחקנית נוספת לתל-אביב (ולרמת-גן ולאילת) - מדובר בחברת LEO שנמצאת בבעלות משווקת הקורקינטים אינוקים יחד עם שותפים נוספים.

לפי האפליקציה של ליים, היא לא תיעצר בתל-אביב בלבד - במידע שהיא מפרטת למי שירצה לשמש כטען עבור הקורקינטים (מה שהיא מכנה "JUICER"), מפורטות גם ערים נוספות לצד תל-אביב, בהן באר-שבע, אילת, גבעתיים, ירושלים, כפר-סבא, נתניה ורמת-גן - גם בהן עדיין לא נפרסו קורקינטים. 

העיר תל-אביב הפכה זה מכבר למעבדת הניסוי של כלי התחבורה השיתופיים ובעיקר של הקורקינטים. מסלולי האופניים, כמו גם המדרכות וכבישי העיר, עמוסים בעוברים ושבים הרוכבים על קורקינטים, בשלב זה כאמור של שתי חברות בלבד. באמצע השבוע עיקר התנועה היא סביב תחנות רכבת ואוטובוסים לכיוון אזורי משרדים, ובסוף השבוע התנועה מתנקזת לכיוון חוף הים.

המחיר של ההשכרה זהה בקרב כל החברות ועומד על 5 שקלים לשימוש ועוד חצי שקל לכל דקה של רכיבה.

באפליקציה של ליים מופיע גם שירות עתידי ומעניין של אופניים חשמליים להשכרה מסוג Lime-s במחיר זהה לזה של הקורקינטים. אופן התשלום בליים יהיה לפי טעינה של סכום מראש באפליקציה (בנק דקות), כיתרה ממנה יקוזז סכום הנסיעה בכל שימוש. 

כמו כן, ליים מציעה קופון בשווי של 5 שקלים למי שטוען את הארנק שלו מראש ב-100 שקל, או קופון של 15 שקל לטעינה בהיקף של 250 שקל.