פרטנר פרסמה מכרז לשיתוף-פעולה עם אחת מחברות כרטיסי האשראי

המטרה של פרטנר היא להקים מועדון צרכנים על בסיס כרטיס אשראי חוץ-בנקאי, וזאת אחרי שניסתה לרכוש חברת כרטיסי אשראי ללא הצלחה

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום
מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

חברת פרטנר  הודיעה היום (א') על ניסיון נוסף לכניסה לתחום כרטיסי האשראי, והפעם במקום לנסות ולקנות חברת כרטיסי אשראי - כעת החברה תסתפק בהקמת מועדון לקוחות צרכני. החברה הודיעה כי פרסמה מכרז לשיתוף-פעולה עם אחת מחברות כרטיסי האשראי להקמת מועדון צרכנים שיציע מגוון מוצרים פיננסיים על בסיס כרטיס אשראי חוץ-בנקאי. הפעילות החדשה תיקרא "פרטנר פייננס". 

בפנייה שנשלחה הבוקר לחברות האשראי הפועלות בישראל, מבקשת פרטנר לקבל הצעות לקבלת שירותים מחברת אשראי אחת, ומציינת כי מועדון הלקוחות שיקום יתבסס על תשתית כרטיס אשראי בינלאומי (ויזה או מאסטרקארד) ו/או מותג פרטי בינלאומי (אמריקן אקספרס או דיינרס).

פרטנר מסרה כי יש לה מיליוני לקוחות פעילים, פרטיים ועסקיים, שעושים שימוש יום-יומי ברשת הסלולר, שירותי ספק ותשתית של אינטרנט, שירותי טלוויזיה, טלפוניה ושיחות בינלאומיות מישראל ובחו"ל ועוד. לצד זאת, לחברה יש מערך שירות ומכירה נרחב בפלטפורמות הדיגיטליות, במוקדים טלפוניים ובעשרות מרכזים, חנויות ודוכנים הפרושים ברחבי הארץ.