כמה שילם מיליונר בריטי על הבית היקר ביותר בפריז?

הרוכש, שפרטיו לא נחשפו, שילם 34 מיליון ליש"ט עבור הדירה בפריז • לנכס הנרכש יש 16 חדרים, הוא משתרע על פני 1,000 מ"ר ונמצא ברובע 7 בפריז, בקרבת מגדל אייפל

פריז / צילום: Shutterstock
פריז / צילום: Shutterstock

מולטי-מיליונר בריטי רכש את הדירה היקרה ביותר בפריז לאחר שעזב את בריטניה בגלל הברקזיט. הרוכש, שפרטיו לא נחשפו, שילם  34 מיליון ליש"ט עבור הדירה בפריז  - 7 מיליון ליש"ט מעל הנכס שעד עכשיו אחז בתואר כהיקר ביותר. 

לנכס הנרכש יש 16 חדרים, הוא משתרע על פני 1,000 מ"ר ונמצא ברובע 7 בפריז, בקרבת מגדל אייפל. בנוסף, יש לו מרתף, גינה והוא ממוקמם בשתי הקומות הראשונות של בניין שנבנה לפני המהפכה הצרפתית. בניין שלם ברובע 7 נמכר בשנה שעברה ב-42 מיליון ליש"ט. לפי הערכות, גם אז הרוכש היה מולטי-מיליונר בריטי שעזב את בריטניה. 

גורם מקורב לעסקה מסר ל"DailyMail" כי הרוכש "רצה לעזוב את בריטניה בגלל חוסר הוודאות במדינה בשל הברקזיט". המיליונר המסתורי הוא אחד ממספר בעלי הון בריטים שעוברים לפריז בשל התנתקות בריטניה מהאיחוד האירופי. 

ברטיניה צפויה לעזוב את האיחוד בסוף מארס, וצרפת מעודדת אנשי עסקים, מוסדות פיננסיים ובעלי הון לעבור אליה. 

ב-2007 נמכר פנטהאוז בפריז לבתו של לנשיאה הראשון של אוזבקיסטן אסלאם קרימוב בכ-27 מיליון ליש"ט. בהמשך הדירה עברה לבעלות צרפת בשל עבירות הלבנת כספים ונמכרה במחצית מהסכום.