מחסני השוק מובילה את התחרות לרכישת הקואופ: משפרת הצעתה ל-120.5 מ' ש'

מחסני השוק מסתערת על הקואופ ומשפרת את הצעת הרכישה שלה ל-120.5 מיליון שקל - תוספת של 1.2 מיליון ביחס להצעתה הקודמת • במקביל, רמי לוי הגיש היום לבית המשפט אישור להתמחרות נוספת

מחסני השוק / צילום: תמר מצפי
מחסני השוק / צילום: תמר מצפי

הקרב על הקואופ מתחמם: מחסני השוק מסתערת על הקואופ ומשפרת את הצעת הרכישה שלה ל-120.5 מיליון שקל - תוספת של 1.2 מיליון ביחס להצעתה הקודמת, זאת לאחר שהשיגה את תמיכת העובדים כשחתמה עמם על הסכם קיבוצי בהסתדרות. במסמך שהגישו הנאמנים לבית המשפט המחוזי בירושלים הם כותבים היום ״יש מקום לבחור בהצעה זוכה״.

במקביל, רמי לוי הגיש היום לבית המשפט אישור להתמחרות נוספת, בעוד שזול ובגדול הגישה מסמך בו היא טוענת כי חלו התפתחויות מהותיות וכי היא מבקשת לדחות את מועד ההגשה, מנימוקים שתפרט בפני בית המשפט.

על פי הנאמנים, הסכום החדש של מחסני השוק מעמיד את התמורה הכוללת בהצעתה על סך של 140 מיליון שקל.

לפי הנאמנים, ביחס למציעות האחרות עם העובדים, לא חלה התקדמות, אולם קיים פער כספי בין הצעותיהן להצעת מחסני השוק, גם לאחר השיפור של מחסני השוק כשכזכור הצעתו של לוי עמדה על 163 מיליון שקל.

הנאמנים פנו היום לבית המשפט במסמך בו הם מבהירים כי יש צורך וחשיבות רבים בהכרעה מהירה בדבר זהות רוכש הרשת.

כך או כך, לנוכח ההבנות שהושגו בין מחסני השוק, העובדים ונציגי ההסתדרות וחתימתם על הסכם קיבוצי, וכן כי מבחינת הממונה מחסני השוק מצויה ב"מסלול ירוק", כותבים הנאמנים כי ״בנקודת הזמן הנוכחית מחסני השוק עומדת בכל התנאים הנדרשים על מנת לאשר את הצעתה״.

לדבריהם, ״לאחר השלמת כל התהליכים הנדרשים, עמדת הממונה על התחרות, מו"מ מול העובדים, שיפור ההצעות כפי שפורט בדוחות הקודמים, יש מקום לבחור בהצעה זוכה״.