דיסקונט מבקש לאשר ליו"ר החדש תגמול שנתי של 2.4 מיליון שקל

בעלי המניות של הבנק יתכנסו בתחילת אפריל לאשר את תנאי העסקתו של שאול קוברינסקי בהתאם למגבלות שכר הבכירים • לקוברינסקי ישולמו גם סכומים נוספים, "כתחליף לפיצויי פיטורים ולתגמולים ואובדן כושר עבודה", כך שהיקף התגמול השנתי הכולל שלו יסתכם בכ-2.8 מיליון שקל

שאול קוברינסקי / צילום: תמר מצפי
שאול קוברינסקי / צילום: תמר מצפי

בעלי מניות בנק דיסקונט יתכנסו בתחילת אפריל לאשר את תנאי העסקתו של היו"ר החדש, שאול קוברינסקי, ותיקון מדיניות התגמול לנושאי המשרה בהתאם. בדיסקונט מבקשים לאשר לקוברינסקי תמורה שנתית של כ-2.4 מיליון שקל בתפקידו, וזאת בהתאם למגבלות שכר הבכירים בגופים פיננסיים.

לקוברינסקי ישולמו גם סכומים נוספים, "כתחליף לפיצויי פיטורים ולתגמולים ואובדן כושר עבודה וכנגד הפקדתם על-ידי היו"ר בקופות", כך שהיקף התגמול השנתי הכולל שלו יסתכם בכ-2.8 מיליון שקל.

בדיסקונט  ציינו כי "על פי ייעוץ משפטי שקיבל הבנק, הפקדות לפיצויים ותגמולים לא נכללות בהגדרת 'תגמול' לצורך חישוב ההוצאה החזויה", וכן כי בכל מקרה, היקף התגמול השנתי "אינו עולה על התגמול המירבי שהאורגנים המוסמכים בבנק ראשים לאשר".

קוברינסקי, שנכנס לתפקידו בתחילת דצמבר האחרון, כיהן קודם לכך כדירקטור בבנק כ-4 שנים, והחליף בתפקיד את יוסי בכר אחרי קדנציה של 9 שנים. קוברינסקי הוא היו"ר הראשון שהתמנה בדיסקונט, מאז שהפך לבנק ללא גרעין שליטה, וניסיונו מגיע בעיקר מתחום התעשייה, כשבין השאר, הוא כיהן כמנכ"ל חברת אורדן תעשיות, היה מבעלי קבוצת פארם אפ, וכיהן כיו"ר ומנכ"ל חברת הלוגיסטיקה לשוק הרפואי נובולוג.