קמפיין הליכוד מגויס כולו למען הטיעונים המשפטיים של נתניהו

לקראת פרסום החלטת היועמ"ש בתיקי נתניהו, הליכוד העלה היום סרטון וידאו חדש בו נאמר: " תיקי נתניהו הם מגדל קלפים; כאשר יגיע השימוע, הכול יקרוס" • הווידאו מסתיים בכרזה על רקע אדום שתלווה עכשיו את קמפיין הליכוד: "חקירות נתניהו = ניסיון חיסול פוליטי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

קמפיין הליכוד העלה היום (ה') סרטון וידאו חדש לקראת הודעת היועץ המשפטי לממשלה בהחלטה על הגשת כתב אישום. "תיקי נתניהו הם מגדל קלפים. כיצד נבנה המגדל הזה? לחץ תקשורת ושמאל, סיקור חיובי, עדי מדינה, פייק ניוז, חמגשיות וסיגרים, התעלמות מ 43 חברי כנסת שלא נחקרו... כאשר יגיע השימוע, הכול יקרוס" - כך אומר התשדיר ומציג מגדל קלפים קורס על רקע אדום.

עוד בווידאו מרוכזים כמה אלמנטים, אשר לדעת יועצי הקמפיין של נתניהו ולדעת עורכי הדין שלו רלוונטיים למשפטו הפלילי, והם מוצגים בקלפים כחולים: שימוע, התנגדות נתניהו לחוק "ישראל היום", הסיקור בוואלה היה עוין, 60 עדים לא נחקרו, ומשרד המשפטים קבע שנתניהו לא התערב בהחלטת המיזוג.

כמו במשדרי בחירות, חלקים רבים מן האמור בווידאו הזה נסתרים על-ידי תוכן החשדות והאישומים האמורים להתפרסם בתיקי ראש הממשלה.

בהמשך נאמר בתשדיר: "העיקר שאתה אוסף העטים של אולמרט בשווי 1.2 מליון לא חקרו". הדברים מתייחסים לבדיקה שנעשתה במשרד המשפטים לפני יותר מעשור על-ידי עו"ד רז נזרי, אשר בסיומה הוחלט כי אין בידי משרד המשפטים מספיק ראיות. אף על-פי כן בוחרים אנשי הקמפיין של נתניהו לערב את האירוע הזה, אשר אין לו לכאורה שום רלוונטיות למצבו המשפטי הנוכחי של ראש הממשלה. כידוע, נגד אולמרט נבדקו ונפתחו תיקים רבים אחרים, והוא אף הועמד לדין, הורשע וישב בכלא. 

הווידאו מסתיים בכרזה על רקע אדום מאיים שתלווה עכשיו את קמפיין הליכוד: "חקירות נתניהו = ניסיון חיסול פוליטי". 

*** חזקת החפות: ההליכים המשפטיים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והחשודים האחרים בתיקים עודם בראשיתם. כל החשודים מכחישים את המיוחס להם, ועומדת להם חזקת החפות.