אסאדו ועוף בקוקי: תפריט חדש למחלקת העסקים של אל על

כפי שנחשף ב"גלובס" , חברת התעופה מתחדשת בשף חדש, שחף שבתאי, ומציגה תפריטים חדשים במחלקת העסקים; בשלב הבא תשנה אל על גם את התפריט במחלקת התיירים • באל על סירבו לחשוף בפני "גלובס" את התקציב המוקדש למהלך

תפריט חדש למחלקת העסקים של אל על / צילום: יהונתן בן חיים
תפריט חדש למחלקת העסקים של אל על / צילום: יהונתן בן חיים

כפי שנחשף ב"גלובס", חברת התעופה אל על מתחדשת בשף חדש, שחף שבתאי, ומציגה תפריטים חדשים במחלקת העסקים. בשלב הבא תשנה החברה גם את התפריט במחלקת התיירים. 

התפריט שייפגשו הנוסעים במחלקת העסקים כולל מנות כמו אסאדו, פילה מושט בקדאיף ומנת עוף בשקית קוקי. בנוסף התחדשה אל על גם בתפריט יינות חדש בהובלת מומחה היין יאיר היידו. 

באל על סירבו לחשוף בפני "גלובס" את התקציב המוקדש למהלך, ומסרו בתגובה כי "על אף כל ההתייעלות שאל על עוברת, התקציב שמוקדש לקולינריה נשמר".

מאז 2017 לא היה לאל על שף שאמון על התפריטים בטיסות, וכעת יחליף שבתאי את השף שגב משה, ששימש בתפקיד בין השנים 2010 ל-2017. ב-2018 חתמה אל על עם השף ירון שלו (ממסעדת "טוטו"), אולם שיתוף-הפעולה הזה לא הבשיל בסופו של דבר

שבתאי (43) הוא שף מוערך בעל רקע עשיר בעולמות הקולינריה בחו"ל ומשמש כיום כשף של מסעדת "ניטאן תאי" הנמצאת בבעלות נעמי (נאם) הורביץ, פרודתו של חיים הורביץ, מבעלי טבע. 

השף שחף שבתאי/ צילום: פיני סילוק
 השף שחף שבתאי/ צילום: פיני סילוק

האתגר העיקרי העומד בפני שף של חברת תעופה מתחיל בייצור תעשייתי (במקרה של אל על מדובר במפעל של חברת-הבת ת.מ.מ), זאת לצד הטעמים המשתנים באוויר ואופי חימום הארוחה שלא מאפשר להכניס רכיבים שונים לתוכה.