ח"כים קוראים לכינוס ועדת המשנה למודיעין ושירותים חשאיים לדון בפריצות לניידים

נושא הפריצות לניידים הופך לעניין המרכזי של מערכת הבחירות • בימים האחרונים התפרסם כי נפרץ גם הנייד של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, וכי בכלי תקשורת סעודיים מופיעים דיווחים על פריצות לניידים של שרה נתניהו ויאיר נתניהו

משפחת נתניהו / צילום: אבי אוחיון - לע"מ
משפחת נתניהו / צילום: אבי אוחיון - לע"מ

נושא פריצות האיראנים לניידים של בכירים ישראלים הופך לסיפור המרכזי של הקמפיין. אתמול אמר ח"כ עופר שלח בראיון רדיו, כי הוא פנה לח"כ אבי דיכטר, יו"ר ועדת חוץ וביטחון בבקשה לכנס דיון בוועדה בנושא.

בימים האחרונים מתפרסם מידע נוסף גם באשר לפריצה לנייד של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, דבר שנחשף בתכנית עובדה. הבוקר מצייץ הכתב המדיני של ערוץ 13, ברק רביד, כי בכלי תקשורת סעודיים מופיעים דיווחים על פריצות לניידים של שרה נתניהו ויאיר נתניהו.

היום מצטרפים לדרישת כחול לבן גם בליכוד.

ח"כ אמיר אוחנה, פנה לדיכטר וביקש: "השבוע דווחנו כי שירות הביטחון הכללי הודיע לבני גנץ כי המודיעין האיראני פרץ לטלפון הנייד שלו והשיגו את תכולתו. מאחר ומדובר במקרה ראשון וחסר תקדים בהיסטוריה של מדינת ישראל, בו מודיעין של מדינת אויב אוחז במידע רגיש על אדם המעמיד עצמו לתפקיד ראש ממשלה - אבקש לקיים דיון סגור בוועדת המשנה למודיעין ושירותים חשאיים במטרה להבין: מהם החומרים הנמצאים בידי המודיעין האיראני, מהן ההשלכות של אחזקת מודיעין רגיש, ביטחוני ואישי כאחד, על מועמד לראשות הממשלה בידי גופי מודיעין של מדינת אויב והאם וכיצד יש ביכולתה של מערכת הביטחון להגן על מועמד אשר נסחט או קיימת אפשרות כי ייסחט בידי משטר עוין זר בכל רגע נתון באמצעות אותו המידע.

בתגובה לפרסום בחדשות 13, שלחו מלשכת ראש הממשלה את התגובה הבאה: "לאחר בדיקה עם גורמי הביטחון עולה כי לא היו דברים מעולם".