רון אבידן יחליף את דרור נגל כמנכ"ל אזורים

אבידן מכהן בשבע השנים האחרונות כמנכ"ל חברת הנדל"ן עופר השקעות שבבעלות ליאורה עופר • הרשי פרידמן: "אני בטוח שהוא ייקח את החברה לשלב הבא וייצור ערך עבור כל בעלי העניין באזורים"

רון אבידן / צילום: ליאת פדרמן
רון אבידן / צילום: ליאת פדרמן

עם פרישתו של דרור נגל מתפקידו כמנכ"ל חברת הנדל"ן אזורים, הודיעה היום (ד') החברה כי רון אבידן יחליפו.

אבידן (50) מכהן בשבע השנים האחרונות כמנכ"ל חברת הנדל"ן עופר השקעות, שבבעלות ליאורה עופר. קודם לכך הוא שימש כמנכ"ל פעילות הנדל"ן של סקורפיו ברוסיה ובסלובקיה במשך ארבע שנים, ולפני כן עבד כסמנכ"ל המכירות והשיווק של חברת מבני תעשיה (היום "מבנה"), העוסקת בנדל"ן מניב.

אבידן, הנשוי לשחקנית התיאטרון לימור גולדשטיין, הוא שמאי מקרקעין מוסמך, בעל תואר ראשון בהצטיינות בניהול וכלכלה ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

הרשי פרידמן, יו"ר אזורים, מסר כי "רון מביא עמו ניסיון רב שנים והבנה מעמיקה בשוק הנדל"ן הישראלי, שיתרמו רבות לפעילותה של אזורים ויאפשרו לו להוביל את אזורים בשנים הקרובות. אני בטוח שהוא ייקח את החברה לשלב הבא וייצור ערך עבור כל בעלי העניין באזורים". אבידן ייכנס לתפקידו במאי הקרוב.

ליאורה עופר, יו"ר עופר השקעות אמרה היום: "אני מאחלת הצלחה רבה לרון אבידן מנכ"ל עופר השקעות ב-7 השנים האחרונות, עם מינויו למנכ"ל חברת אזורים. בימים אלה אנו נמצאים בתהליך לאיתור מנכ"ל חדש לעופר השקעות".

אזורים, שעיקר פעילותה מתרכז בפעילות נדל"ן למגורים בישראל, ונמצאת בשליטת היו"ר הרשי פרידמן, סיכמה את השנה החולפת עם שיפור של 6% בהכנסותיה, שהסתכמו ב-822 מיליון שקל, והרווח הנקי שלה קפץ ב-35% ל-97 מיליון שקל, בתמיכת עלייה בהכנסות סעיף שערוך נכסים ומימוש של נדל"ן להשקעה. מתחילת השנה עלתה מניית החברה בכ-30%, כאשר החברה נסחרת בתל אביב לפי שווי שוק של 884 מיליון שקל.